welna napisał(a):Marlowe1994 napisał(a):wikol napisał(a):Co ma wspólnego biegunka i samochód elektryczny.
Strach, że nie dojedziesz do domu.
To tyle w kwestii aut elektrycznych.
Głębokie.
Ale prawdziwe.
Dla ciebie.
.png)
welna napisał(a):Marlowe1994 napisał(a):wikol napisał(a):Co ma wspólnego biegunka i samochód elektryczny.
Strach, że nie dojedziesz do domu.
To tyle w kwestii aut elektrycznych.
Głębokie.
Ale prawdziwe.
.png)
mchrob napisał(a):Dżejan napisał(a):Dobre![]()
ale tak serio to ja lubię adrenalinę i dlatego kupiłem elektryka, będą emocje w drodze,
bo co to za sztuka zatankować raz w drodze do Chorwacji...
Nie wiem czy oglądałeś? https://www.youtube.com/@napradpoPolsce
- ale kilka razy już do Chorwacji elektrykiem dojechał.
.png)
mchrob napisał(a):Dżejan napisał(a):Dobre![]()
ale tak serio to ja lubię adrenalinę i dlatego kupiłem elektryka, będą emocje w drodze,
bo co to za sztuka zatankować raz w drodze do Chorwacji...
Nie wiem czy oglądałeś? https://www.youtube.com/@napradpoPolsce
- ale kilka razy już do Chorwacji elektrykiem dojechał.
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
marcel232 napisał(a):Przynajmniej do każdego kwh z przedstawionych operatorów trzeba dodać 1zl za każdą kwh. Na ionity masz 3,5/kwh chyba ze masz płatny miesięczny abonament a to tez kosztuje. To tez by wypadało uwzględnić w wyliczeniach żeby ktoś kto nie ma ev mial pełen obraz cen. Żona ma Tesle Y którą już 2 razy zrobiliśmy sobie dłuższy road trip po Europie. W obecnym stanie technologii ev (pojemność baterii, infrastruktura, prędkość ładowania) jesteśmy na etapie gdy na rynek został wprowadzony Ford T.
.png)
marcel232 napisał(a):Przynajmniej do każdego kwh z przedstawionych operatorów trzeba dodać 1zl za każdą kwh. Na ionity masz 3,5/kwh chyba ze masz płatny miesięczny abonament a to tez kosztuje. To tez by wypadało uwzględnić w wyliczeniach żeby ktoś kto nie ma ev mial pełen obraz cen. Żona ma Tesle Y którą już 2 razy zrobiliśmy sobie dłuższy road trip po Europie. W obecnym stanie technologii ev (pojemność baterii, infrastruktura, prędkość ładowania) jesteśmy na etapie gdy na rynek został wprowadzony Ford T.
.png)
.png)
marcel232 napisał(a):W Cro SUC poza autostradą. Trzeba odstać swoje na bramkach, dojechać do SUC, odstać swoje w kolejce tylko po to, żeby po podłączeniu okazało się, że 'SUC' ma 150kw ale dzielone na 'wszystkie' stanowiska. Każdy z nas miał po 30-35kW z czasem ładowania prawie 2h - zamiast czekać odpięcie, powrót na A i znowu zjazd na bramki dojazd na Ionity, ładowanie i...powrót na A. 2h w plecy żeby raz się naładować. Nawet nie chce myśleć jak to wygląda tam latem....
Oczywiście cel wyjazdu został osiągnięty, dojechaliśmy do/z Dubrownika i na własnej skórze przekonaliśmy się, że EV jest super autem do jazdy wokół komina - przy własnej fotowoltaice na starych zasadach jeżdżenie nic nas już nie kosztuje.
W sierpniu byliśmy Challengerem 6,4 na Istrii. Powrót 1400km do domu w ciągu jednego dnia (o widnym!) z 4 tankowaniami - zadaszonymi ’
dekoder napisał(a):Póki co zostaję przy hybrydzie, która jest na dzisiaj najrozsądniejszym rozwiązaniem.
