Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

KRK czy ZADAR .. albo NIN

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
gagata
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 28.12.2018
KRK czy ZADAR .. albo NIN

Nieprzeczytany postnapisał(a) gagata » 28.12.2018 13:51

Witam, jestem początkująca jesli chodzi o wczasy - więc potrzebuję pomocy :)
Planujemy wybrać się do Chorwacji z znajomymi i 4 dzieci (do 5lat ) i od razu moje pytanie :
1. Lepiej koniec czerwca czy koniec lipca
2. KRK czy Zadar pod kątem dzieci - chcemy zeby spokojnie się kąpały, zeby nie było zbytnio fal - rozumiecie pobyt z dziecmi.
Mam nadzięję, że coś pomozecie b ja juz mam taki mętlik w głowie :(
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107650
Dołączył(a): 10.09.2004
Re: KRK czy ZADAR

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 28.12.2018 14:23

gagata napisał(a):Witam, jestem początkująca jesli chodzi o wczasy - więc potrzebuję pomocy :)
Planujemy wybrać się do Chorwacji z znajomymi i 4 dzieci (do 5lat ) i od razu moje pytanie :
1. Lepiej koniec czerwca czy koniec lipca
2. KRK czy Zadar pod kątem dzieci - chcemy zeby spokojnie się kąpały, zeby nie było zbytnio fal - rozumiecie pobyt z dziecmi.
Mam nadzięję, że coś pomozecie b ja juz mam taki mętlik w głowie :(

Witam.
Jeśli ma być taniej, to koniec czerwca.
Krk to wyspa, jest sporo miasteczek nadających się na pobyt z dziećmi.
Poczytaj wątki o wyspie Krk.
Zadar to spore miasto, nie na wakacje.
Trzeba wybierać miejsce na pobyt w okolicznych mniejszych miasteczkach.

Dzieci do 5 lat trzeba pilnować w kąpieli morskiej nawet bez fal.
arturescu
zbanowany
Posty: 444
Dołączył(a): 22.11.2018