Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Konoby w Primosten

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Krisv
Croentuzjasta
Posty: 192
Dołączył(a): 13.05.2014
Konoby w Primosten

Nieprzeczytany postnapisał(a) Krisv » 10.06.2014 10:59

Jeżdżę do Chorwacji (z przerwami) od ponad 10 lat, ale do Primosten pojadę w tym roku pierwszy raz :-)
Ponieważ nikt u nas nie lubi na wakacjach stać przy garach, to obiadokolacje zwykle jadamy wieczorem w konobach. Wiem, że w Priomosten jest ich sporo, ale które z nich warto odwiedzić częściej. Lubimy wszystkie rodzaje chorwackiej kuchni i staramy się nie powtarzać z daniami w ciągu tygodnia. Które konoby polecacie pod kątem jakości kuchni, obsługi, klimatu itp.?
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 10.06.2014 11:40

Moje typy !!!
3,8 km od Primosten w wiosce Supljak. Totalny number one w Cro :P jak dla mnie :wink: http://www.saricevi-dvori.net/hr/
No.2 Konoba Antonija.
No.3 Konoba Torkul
:papa:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 10.06.2014 11:56

No i może jeszcze jedna :P nie pamiętam nazwy :roll: stojąc na plaży przy hotelu Zora, patrząc na stare miasto w stronę kościoła znajdziesz taras na dachu :P i to właśnie tam 8)
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 10.06.2014 12:08

He he znalazłem :P

Obrazek
Krisv
Croentuzjasta
Posty: 192
Dołączył(a): 13.05.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Krisv » 10.06.2014 12:19

JackDaniels;) napisał(a):Moje typy !!!