Kolego "rapez", przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. Ten lód to pewnie Królowa Śniegu wpisał i kto Ci naopowiadał, że opony całoroczne są bardzo drogie.
Tak jak napisałem wcześniej, ktoś uważa że, ma dobre opony inny, że do .... .
Fascynujące.
.png)
rapez napisał(a):A ja mam M+S i dają radę 4 sezon bez wyważania i zero defektów![]()
Marki nie podam, bo i po co? Ważne aby nie były to bieżniki, wysokie temperatury jakie panują w Chorwacji mogą je uszkodzić (gdzieś o tym czytałem...ale czy na pewno?)
.png)
ba napisał(a):...Ten lód to pewnie Królowa Śniegu wpisał i kto Ci naopowiadał, że opony całoroczne są bardzo drogie...
.png)
.png)
.png)
zonatyfacet1 napisał(a):...Jeżdżę terenowym Jeepem Grand Cherooke ok. 40 tys. km rocznie i potwierdzam, że oponki M+S to dupa, nie opony. W zimę gówno dają, a latem wyją jak zrąbany przegub na wale. Wolę dwie pary na sezony
.png)
rapez napisał(a):zonatyfacet1 napisał(a):...Jeżdżę terenowym Jeepem Grand Cherooke ok. 40 tys. km rocznie i potwierdzam, że oponki M+S to dupa, nie opony. W zimę gówno dają, a latem wyją jak zrąbany przegub na wale. Wolę dwie pary na sezony
Nie zgadzam się. Dobrze mieć dwie pary (zimowe i letnie), ale bardzo dobre opony M+S i dobrej marki sprawdzają się tak samo przez dwa sezony. Też mam Wj (opony na max dwa sezony).
.png)
new1984 napisał(a):zonatyfacet1 napisał(a):Warto mieć dwie pary, warto
Nie sposób się nie zgodzić....
.png)
.png)
hondaf1 napisał(a):niedawno wróciłem z CRO i zauważyłem, że w Chorwacji dużo kierowców jeździ na oponach zimowych w środku lata!Najczęściej widziałem samochody z oponami SAVA ESKIMO S3
Nasunął mi się jeden wniosek. Te opony muszą być wyjątkowo tanie w południowej Dalmacji
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi
