Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Apartamenty Brela

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
clawis
Globtroter

Nieprzeczytany postnapisał(a) clawis » 14.11.2016 21:17

Jeżdżę na tą ulice Frankopanską od 4 lat tylko pod nr 77.Mysle ze nr 42 to dobry pomysł.Do morza w linii prostej z 50 metrów ,w pobliżu sklep Studenac do centrum z 0,5 km.Blisko do Baśki Vody.Spokojna ulica.
coglin
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) coglin » 15.11.2016 14:17

poszło do innego Brelowskiego tematu. (brela-czy-warto-t22028-810.html#p1795149)
mieciolee
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) mieciolee » 23.11.2016 15:15

Przemasss napisał(a):A czy poczatkowe numery Bartola Kasica to juz zdecydowanie malo komfortowo jezeli chodzi o dojscie do plazy?

Cześć
Jest dobrze jesli schodzisz na plaże :D gorzej jak trzeba wracać :( z żoną nazywaliśmy to sciana płaczu :P
dużo schodów i strome podejscia .
jesli z dzieckiem to stanowczo odradzam !
boolo
Autostopowicz
apartament lub kwatera w brela dla dwoch rodzin

Nieprzeczytany postnapisał(a) boolo » 17.12.2016 17:14