Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

W Polsce już nie jeździmy, czyli narciarska relacja na 78%

Wycieczki objazdowe to świetny sposób na zwiedzenie kilku miejsc w jednym terminie. Można podróżować przez kilka krajów lub zobaczyć kilka miast w jednym państwie. Dla wielu osób wycieczki objazdowe są najlepszym sposobem na poznawanie świata. Zdecydowanie warto z nich korzystać.
Bocian
zbanowany
Posty: 24103
Dołączył(a): 21.03.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 01.02.2011 14:22

consett0805 napisał(a):
Bocian napisał(a):
consett0805 napisał(a):Austria Włochy Dolomity a ja tylko Jaworzyna od 6 lutego na ten rok :(

I ja będę na Jaworzynie od 6 lutego...

O to superawo jak będziesz widział spadającego narciarza w krzaki to wal śmiało z zapytaniem " A może z buta i dobić?" Hehe żart choć oczywiście jestem narciarz początkujący i wszystko zdarzyć się może. To miło jestem ciekaw ilu nas cromaniaków w tym samym czasie się wybiera właśnie na Jaworzynę?

Nas będzie 16tu z tym, że Cromaniak jeden :)
maslinka
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 14750
Dołączył(a): 02.08.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) maslinka » 01.02.2011 15:09

Aldonka napisał(a):Witajcie Kochane, gdzie Wy tam ja :) Wirtualnie rzecz jasna bo uwielbiam Wasze relacje.

Witaj, Aldonko :) Miło Cię tu widzieć.

Aldonka napisał(a):No, miłością do nart nie zapałałam, co nie znaczy, że na piękne widoki nie jestem łasa :) A takowych widzę tu nie zabraknie :)

Chyba nie zabraknie... chociaż muszę lojalnie ostrzec :wink:, że najbliższy odcinek nie będzie obfitował w zapierające dech w piersiach widoki, bo zdarzył nam się jeden dzień niepogody...
maslinka
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 14750
Dołączył(a): 02.08.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) maslinka » 01.02.2011 21:38

24 stycznia (poniedziałek) - Penken - Horberg - Rastkogel