Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Szczecin - Riviera Makarska

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
iwona_w
Podróżnik
Szczecin - Riviera Makarska

Nieprzeczytany postnapisał(a) iwona_w » 10.01.2008 13:58

witam wszystkich
jestem nowicjuszem w kwestii HR i w związku z tym mam pytanie?
czy ktoś jechał ostatnio ze SZCZECINA lub okolic w rejony RIVIERY MAKARSKIEJ?
wybieram się tam z rodzinką i psem w 08-2008 i mam zamiar jechać przez NIEMCY-CZECH-AUSTRIĘ-SŁOWENIĘ
niby mamy trasę obcykaną, ale brakuje mi wskazówek typu
gdzie zatrzymać się na nocleg
gdzie zjeść itp.

Znalezione podpowiedzi na forach nie bardzo się nadają dla nas, gdyż nie uwzględniają psa. 8O

proszę o wskazówki
maar
Odkrywca

Nieprzeczytany postnapisał(a) maar » 10.01.2008 20:42

witam, w ubiegłym roku przemierzyłem trasę Szczecin - Trogir.

Wyjazd ze Szczecina w niedzielę 01.07, godz. 06.15
Kołbaskowo - A11 - A10 (Ring) - A9 -okolice HOF zjazd na A72 - A93 - A3 - wjazd do Austrii w okolicach Passau - zaraz za granicą przy autostradzie na stacji benzynowej zakup winietek - A8 - A9 - godz. 18 Kalsdorf k.Graz nocleg w OEKOTEL (http://www.oekotel.com/index_pol.php) - zarezerwowaliśmy szybciej przez internet - koszt ok.57Euro za 4 osoby - otrzymaliśmy dwa pokoje z łazienką,
02.07.08 godz. 7.00 śniadanie i w drogę - A9 - granica A/SLO - A1 - w okolicach Mariboru zjeżdża się z autostrady i dalej do granicy chorwackiej (ok.50km) jedzie się zwykłą drogą - są dobrze oznaczone więc nie ma kłopotu - granica SLO/CRO - A2 - i dalej A1 do samego Trogiru