Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Bezpieczna rezerwacja...?

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Candy
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) Candy » 01.04.2008 16:46

Witam wszystkich, jestem nowicjuszem i mam pytanie. Jestem w trakcie rezerwowania pokoju hotelowego przez biuro turystyczne Limba.com. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym biurem i może mi napisać jakie miał doświadczenia?

Trochę mnie zdziwiło to, że muszę zapłacić ponad 500 zł zaliczki za 12-dniowy pobyt, który w całości kosztuje niecałe 1200 złotych. Czy to jest normalne? Pani w biurze wyjaśniła mi, że inni płacą większe zaliczki, bo ona to na przykład teraz załatwia taką wycieczkę dla 150 osób i ja sie powinnam cieszyć, że płacę 500 zł, a nie sto milionów.
8O :wink:

Pozdrawiam i baaaardzo proszę o poradę.

Ola
asikx&rafikx
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) asikx&rafikx » 01.04.2008 17:26

Spróbuj znaleźć coś bezpośrednio.
Proszę bardzo przykład przepłacania przez limbę:
zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
cena za 6+1 = 344 pln (~95 eur)
dokładnie to samo:
cena za 6+1 = 75 eur
poza tym na limbie w tym przypadku jest błąd w opisie apartamentów.