Glowa do gory, samochod do mechanika, a wy sie wygrzewajcie na sloncu i pijcie drinki z palemkami, za jakis czas bedziecie sie smiac wspominajac to
.png)
.png)
kraqsek napisał(a):skywalker_01 napisał(a):FUX napisał(a):kraqsek napisał(a):Rozrusznik kręci ale tylko wałem korbowym
Pomyśl logicznie, zanim napiszesz...
FUX sam pomyśl logicznie. Wał korbowy kręci, bo po drugiej stronie jest zębatka od paska rozrządu, która poprzez napięty pasek obraca 2 wałki rozrządu lub 1 wałek. Czasami też pompę wodną. Jak pasek jest zerwany, to niby jak mają się obracać wałki rozrządu ? Kręci się tylko wał korbowy, a reszta "stoi".
A tu potwierdzenie
Uważam że jak napisałem "Rozrusznik kręci ale tylko wałem korbowym" to mam racje skoro to potwierdzasz "Kręci się tylko wał korbowy, a reszta "stoi" "

el_guapo napisał(a):anakin napisał(a):Tak z ciekawości (bo nie doczytałem).
Zdjął ktoś w końcu obudowę paska rozrządu?
Yes Master - podobno mechanior i pasek jest "spadnięty".
.png)
el_guapo napisał(a):kraqsek napisał(a):skywalker_01 napisał(a):FUX napisał(a):kraqsek napisał(a):Rozrusznik kręci ale tylko wałem korbowym
Pomyśl logicznie, zanim napiszesz...
FUX sam pomyśl logicznie. Wał korbowy kręci, bo po drugiej stronie jest zębatka od paska rozrządu, która poprzez napięty pasek obraca 2 wałki rozrządu lub 1 wałek. Czasami też pompę wodną. Jak pasek jest zerwany, to niby jak mają się obracać wałki rozrządu ? Kręci się tylko wał korbowy, a reszta "stoi".
A tu potwierdzenie
Uważam że jak napisałem "Rozrusznik kręci ale tylko wałem korbowym" to mam racje skoro to potwierdzasz "Kręci się tylko wał korbowy, a reszta "stoi" "
Dobrze napisałeś(aś), ale niektórzy muszą swoje 3grosze wrzucić - tak dla zasady.
Jeżeli rozrusznik kręci bez oporów (dla czepialskich: bez oporów osprzętu, bez wałków, no i oczywiście bez kompresji...) to faktycznie pasek powiedział pa pa...
.png)
FUX napisał(a):Jeżeli silnik jest kolizyjny, to nie ma prawa wał wykorbiony się obracać, gdyż tłoki zostaną zablokowane o zawory!.
FUX napisał(a):Z relacji kobiet wynika, że raczej nie poszedł rozrząd, tylko coś innego, a chcą naciągnąć je na koszty.
.png)
anakin napisał(a):FUX napisał(a):
P.S. Już widzę, jak laweta 2400km jedzie za 1pln za kilometr...
Jeśli to do mnie to czytaj bardzo proszę ze zrozumieniem.
.png)
FUX napisał(a):Twój avatar jest doskonałym odzwierciedleniem Twojego stanu ducha i logiki.![]()
Jeżeli silnik jest kolizyjny, to nie ma prawa wał wykorbiony się obracać, gdyż tłoki zostaną zablokowane o zawory!
.png)
maniust napisał(a):Jak może coś kręcić przy zerwanym pasku , bo nie kumam?
Nawet rozrusznika nikt nie usłyszy , bo silnik będzie tak walił po przekręceniu kluczyka w stacyjce jak w traktorze gdyż każdy tłok zostanie zablokowany.

FUX napisał(a):Ja potrafię ogarnąć, co napisałem.

.png)
skywalker_01 napisał(a):FUX napisał(a):Twój avatar jest doskonałym odzwierciedleniem Twojego stanu ducha i logiki.![]()
Jeżeli silnik jest kolizyjny, to nie ma prawa wał wykorbiony się obracać, gdyż tłoki zostaną zablokowane o zawory!
No proszę, inżynier od silników się objawił.
FUX ty chyba miałeś w swoim awatarze logo firmy rowerowej ? jeśli tak to pomajstruj przy swoim rowerze jak się na mechanice samochodowej nie znasz. I nie czepiaj się przypadkiem mojego awatarka (tak na wszelki wypadek). Zawory gną się spokojnie, a tłoki mają prawo sobie dalej pracować. Nie ma kompresji i "kicha". A rozrząd jest połączony z aparatem zapłonowym.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi
