Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

...Wróciliśmy z Istrii...

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Cayman
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 319
Dołączył(a): 16.04.2005
...Wróciliśmy z Istrii...

Nieprzeczytany postnapisał(a) Cayman » 10.08.2005 19:29

...nocowaliśmy na dziko (bez namiotu), myliśmy się na kempingach...odwiedziliśmy : Umag (polecam kemping PARK UMAG), Porec, Rovinj, Pulę i Rabac..wydaliśmy po 350PLN/tydzień...studentom bez grubego portfela służę poradami...
rynioo
Croentuzjasta
Posty: 341
Dołączył(a): 02.07.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) rynioo » 10.08.2005 19:42

Chociaż nie jestem już studentem to jestem ciekaw szczególów.Jak Wam się to udało za takie pieniądze,bo według moich doświadczeń to sama podróż to ok.1000 zł.

pozdrav :papa:
krakuscity
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 7912
Dołączył(a): 11.08.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) krakuscity » 10.08.2005 20:03

Pojechali na stopa, :lol: a ja im kredyt polecałem :lol: , żyli miłością i tyle. Och młodość, młodość mile się wspomina. :wink:


Pozdrawiam
Cayman
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 319
Dołączył(a): 16.04.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) Cayman » 10.08.2005 21:47

...hehe...

moja zagazowana Sienka powiozła nas w obie strony (Białystok-Pula-Białystok) z łącznym kosztem 700PLN(gaz+autostrady) dzielić na 5 każdy potrafi :)

...nocelg = 0PLN (samochód + materac)

...jedzonko - trochę puszek z Polski, a na miejscu dwa razy obiadek w postaci pizzy po 30HRK

...parę pamiątek z Rabac,kilkadziesiat piwek z Polski, parę na miejscu...

I oto cała tajemnica tygodniowego pobytu w Chorwacji :)...POLECAM
rynioo