Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

REVOLUT - karta wielowalutowa

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
CzechuXX
Croentuzjasta
Posty: 191
Dołączył(a): 19.07.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) CzechuXX » 16.08.2018 17:09

Mam wrażenie, że ktoś tu jest na etacie w Revolut.
kminek
Globtroter
Posty: 52
Dołączył(a): 02.04.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) kminek » 16.08.2018 17:39

Ja korzystam teraz w trakcie pobytu. I powiem tak: rewela. Wszystko szybko bez prowizji bez spredow jasno i przejrzyście. Na takim 2 tyg wyjeździe revolut idealnie się sprawdza.
Marcinusik
Croentuzjasta
Posty: 257
Dołączył(a): 31.07.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Marcinusik » 16.08.2018 21:29

CzechuXX napisał(a):Mam wrażenie, że ktoś tu jest na etacie w Revolut.


Uważaj, żebyś z tego wrażenia wypieków nie dostał :wink:
Każdy zadwolony użytkownik Revolut w tym temacie zapewne zajmuje intratną posadkę. W końcu za coś trzeba na te wakacje pojechać :mrgreen: Ja na przykład jestem viceprezesem i mam większościowy pakiet akcji stąd od początku tematu jestem taki aktywny aby namówić Was do tego niecnego procederu :twisted:

A tak w temacie.
Dziś w sklepie PL wreszcie zobaczyłem jak wygląda DCC na terminalu ;) Do tej pory wszędzie gdzie płaciłem nie wyskakiwało DCC.
Wyskoczyło info o płatności w GBP, kliknąłem czerwony i gitara :wink:


kminek napisał(a):Ja korzystam teraz w trakcie pobytu. I powiem tak: rewela. Wszystko szybko bez prowizji bez spredow jasno i przejrzyście. Na takim 2 tyg wyjeździe revolut idealnie się sprawdza.

Bo ta karta właśnie do tego jest. Na kilku lub kilkunastodniowy wyjazd za granicę. A niektórzy się spuszczają, że to bez nadzoru, że pieniądze znikną, że to, że tamto. Zwykła karta prepaidowa na której nie trzeba trzymać kasy nawet bo doładowanie trwa sekundę ;)
Prot666
Odkrywca
Posty: 67
Dołączył(a): 11.07.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) Prot666 » 17.08.2018 10:35

Marcinusik napisał(a):
CzechuXX napisał(a):Mam wrażenie, że ktoś tu jest na etacie w Revolut.

Ja na przykład jestem viceprezesem i mam większościowy pakiet akcji stąd od początku tematu jestem taki aktywny aby namówić Was do tego niecnego procederu :twisted:


Nie możesz mieć większościowego pakietu, bo ja go mam :-D Przecież bronię Revoluta ja niepodległości.

Tak w ogóle, to może ktoś postawi tezę:
Jak na plus - pracownik Revoluta
Jak na minus - pracownik konkurencji

:-D

pozdr
Prot
Interseal.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 508
Dołączył(a): 16.10.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Interseal. » 17.08.2018 11:53

Trochę trwa u mnie ta weryfikacja. Po dwóch dniach odezwał się na czacie konsultant i poprosił o przesłanie wyraźniejszych zdjęć dokumentów (choć ich program przy rejestracji nie miał uwag)
Teraz od kilkunastu godzin znowu cisza.
Rozumiem, że klienci „premium” i Ci z prawdziwymi problemami mają pierwszeństwo...?
Nie napinam się, gdyż na razie traktuję Revolut bardziej jako eksperyment. Do najbliższego wyjazdu sporo czasu.
toomas
Cromaniak
Posty: 690
Dołączył(a): 03.02.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) toomas » 17.08.2018 16:01

Interseal. napisał(a):Trochę trwa u mnie ta weryfikacja. Po dwóch dniach odezwał się na czacie konsultant i poprosił o przesłanie wyraźniejszych zdjęć dokumentów (choć ich program przy rejestracji nie miał uwag)
Teraz od kilkunastu godzin znowu cisza.
Rozumiem, że klienci „premium” i Ci z prawdziwymi problemami mają pierwszeństwo...?
Nie napinam się, gdyż na razie traktuję Revolut bardziej jako eksperyment. Do najbliższego wyjazdu sporo czasu.


U mnie weryfikacja trwała może z 10min. Ja na razie problemów z karta nie mam. W cro kilka razy wyskoczyło dcc ale obsługa zawsze odrzucala bez pytania.
Marcinusik
Croentuzjasta
Posty: 257
Dołączył(a): 31.07.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Marcinusik » 17.08.2018 17:33

Interseal. napisał(a):Trochę trwa u mnie ta weryfikacja. Po dwóch dniach odezwał się na czacie konsultant i poprosił o przesłanie wyraźniejszych zdjęć dokumentów (choć ich program przy rejestracji nie miał uwag)
Teraz od kilkunastu godzin znowu cisza.
Rozumiem, że klienci „premium” i Ci z prawdziwymi problemami mają pierwszeństwo...?
Nie napinam się, gdyż na razie traktuję Revolut bardziej jako eksperyment. Do najbliższego wyjazdu sporo czasu.


Tak myślałem jak wcześniej pisałeś, że czekasz na weryfikację, że to kwestia niewyraźnych zdjęć. Telefony mają słabe aparaciki i trzeba robić zdjęcia w dobrym świetle.
Ja, żona i znajomi którzy z nami jadą czekaliśmy raptem kilka minut.
Pik71
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 233
Dołączył(a): 02.07.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Pik71 » 17.08.2018 17:52

dareksi napisał(a):Płaciłem na bramkach z obsługą w Chorwacji kartą REVOLUT i nie było żadnych problemów, podobnie jak przy innych płatnościach tą kartą. Wczoraj przy powrocie na bramkach bezobsługowych na Lučko karta została w szybkim tempie, kilkanaście razy wciągnięta do czytnika i wysunięta. Akurat w chwili mojego podjazdu ktoś z obsługi coś "grzebał" w słupku z czytnikiem ale nie wiem czy to było przyczyną. Zmieniłem kartę na Maestro z Pekao SA i płatność została zrealizowana. Uprzedzam pytania, powodem nie było nieprawidłowe włożenie karty czy brak środków, pracownik obsługi wziął kartę i wkładał ją z takim samym skutkiem, na wszelkie możliwe sposoby. Za chwilę w Goričan na bramkach z obsługą płatność bezproblemowa.

Pisałem parę stron wcześniej że bramki bezobsługowe szczytują pasek magnetyczny na karecie które pewnie w aplikacji miałeś wyłączony.
Interseal.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 508
Dołączył(a): 16.10.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Interseal. » 17.08.2018 18:51

Marcinusik napisał(a):Tak myślałem jak wcześniej pisałeś, że czekasz na weryfikację, że to kwestia niewyraźnych zdjęć. Telefony mają słabe aparaciki i trzeba robić zdjęcia w dobrym świetle.


No tak.
Wczoraj około 18:00 odezwał się do mnie niejaki Harry. :)
Przesłałem więc nowe wyraźne zdjęcia i pomimo późniejszego przypomnienia o sobie, do tej pory cisza na czacie (minęły rzeczone przez Revolut 24 godziny).
Nigdzie mi się nie spieszy, ale gdyby tak, to trochę cztery litery z takim werbalnym kontaktem.
Fancik
Podróżnik
Avatar użytkownika
Posty: 29
Dołączył(a): 31.07.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) Fancik » 17.08.2018 20:02

Szczerze wam współczuję tych problemów, ale tak sobie myślę że te wszystkie problemy są spowodowane że Revolut się przeliczył i popularność go niestety blokuje. Ja załatwiłem wszystko w maju i trwało to może 10 minut a po tygodniu karta przyszła pocztą. Karta i konto w użyciu w Chorwacji i Polsce bez problemów. Mimo zadowolenia niepodobna mi się bardzo słabo zorganizowana praca biura obsługi jeśli można to tak nazwać. teraz w wakacje trzeba się uzbroić w cierpliwość czego serdecznie życzę.
dareksi
Croentuzjasta
Posty: 120
Dołączył(a): 16.06.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) dareksi » 17.08.2018 21:04

Pik71 napisał(a):Pisałem parę stron wcześniej że bramki bezobsługowe szczytują pasek magnetyczny na karecie które pewnie w aplikacji miałeś wyłączony.

Płatności za pomocą paska jak i inne opcje (płatności zbliżeniowe, wypłaty z bankomatu, płatności online) miałem włączone.
bartekss
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 24.06.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) bartekss » 18.08.2018 21:59

Forumowicze dodam tylko od siebie, że zapłata na booking-u jak i zakup w sklepie stacjonarnym w kraju przebiegła natychmiastowo i bezproblemowo... Chorwacjo przyjeżdżam z Revolut ;)
Interseal.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 508
Dołączył(a): 16.10.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Interseal. » 19.08.2018 11:22

Fancik napisał(a): Mimo zadowolenia niepodobna mi się bardzo słabo zorganizowana praca biura obsługi jeśli można to tak nazwać. teraz w wakacje trzeba się uzbroić w cierpliwość czego serdecznie życzę.


Dziś o 6:01 obudził mnie hurraoptymistyczny SMS z potwierdzeniem pozytywnej weryfikacji danych (pięć dni prawie).
Zaczynam więc "testy" i czytanie niniejszego wątku od początku już nie "na sucho".
Widzę, że w wykazie walut, kuny chorwackiej nie ma.
dangru
Odkrywca
Posty: 107
Dołączył(a): 23.05.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) dangru » 20.08.2018 15:43

W końcu testuję kartę w cro na razie bez zastrzeżeń .Bramki ok , sklepik bez zapytań o DDC .
mac30
Odkrywca
Posty: 107
Dołączył(a): 23.03.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) mac30 » 20.08.2018 16:07

dareksi napisał(a):Płaciłem na bramkach z obsługą w Chorwacji kartą REVOLUT i nie było żadnych problemów, podobnie jak przy innych płatnościach tą kartą. Wczoraj przy powrocie na bramkach bezobsługowych na Lučko karta została w szybkim tempie, kilkanaście razy wciągnięta do czytnika i wysunięta. Akurat w chwili mojego podjazdu ktoś z obsługi coś "grzebał" w słupku z czytnikiem ale nie wiem czy to było przyczyną. Zmieniłem kartę na Maestro z Pekao SA i płatność została zrealizowana. Uprzedzam pytania, powodem nie było nieprawidłowe włożenie karty czy brak środków, pracownik obsługi wziął kartę i wkładał ją z takim samym skutkiem, na wszelkie możliwe sposoby. Za chwilę w Goričan na bramkach z obsługą płatność bezproblemowa.



Podobną sytuację miałem z kartą Aliora, we wszystkich bankomatach, terminalach itp bez problemu tylko na bezobsługowych bramkach w Lucko nie działała. W ubiegłym roku też taka sama sytuacja.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
REVOLUT - karta wielowalutowa - strona 43
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone