napisał(a) miru71 » 11.06.2008 17:36
Witam.
Jeżeli chodzi o pieniądze to tylko euro. Ja zawsze biorę ze sobą euro, no i oczywiście kartę płatniczą. Wszędzie tam gdzie można płacić katą to płacę. Euro wymieniam w kantorze. Jeżdżę do Cro od wielu lat i jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym, żeby pobierali prowizję w kantorze ( pomijając kantor na granicy SLO-CRO) i zawsze mają lepszy kurs niż w banku czy na poczcie. Na granicy wymień sobie z 50 - 100 euro żebyś miał kuny na autostradę i jakieś zakupy na trasie, a resztę dopiero na miejscu w miarę potrzeby.
Następna sprawa - Tłok na plaży. Niestety ale w lipcu i sierpniu tego nie unikniesz. Miejsce na plaży znajdziesz zawsze ale ludzi będzie mnóstwo. Wieczorem na deptaku ciężko przejść.
W zeszłym roku byłem w Baska Voda i dokładnie 1 lipca kurs euro spadł, ceny w sklepikach wzrosły i przybyło mnóstwo ludzi.