AdamZ napisał(a):Może zaśmiecę ale nie mogę się powstrzymać od sugestii. Czasem na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść, stąd proponuję sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia. W mojej A4 z 2000r miałem podobne losowe utraty mocy gdzie winowajcą okazał się pęknięty wężyk na jednym z króćców. W efekcie turbina traciła sterowanie zmiennej geometrii i zamiast 115 KM (AJM) miałem w porywach z 90 jak w 1Z. Przy okazji nieco osłabiało hamulce. Podczas próby ściągania wężyków z poszczególnych łączników jeden z nich się zsunął bez oporu. Wystarczyło tymczasowo skrócić wężyk o pęknięty odcinek i ponownie założyć. Powodzenia w naprawie życzę.
aherok napisał(a):Dziś jak na złość EGR nie chciał szwankować, ale i tak pojechałem do serwisu w Breli (Basir) - pan mówi po angielsku i bez oporów pomógł z zaślepieniem tego, ostrzegając że robię to na własne ryzyko. Operacja trwała z 10 minut, łącznie z czasem schłodzenia silnika. Polecam ten serwis.
aherok napisał(a):banankochan napisał(a):To wtyczke z zaworu sterujacego egrem mozna odpiac tez mozna by sprawdzic w ten sposob, bo pewnie to wymienia jak chcieli wymienic jakis zawor elektryczny
Jeśli zawór się blokuje, to może pozostać w stanie otwartym lub zamkniętym i tego nie przewidzę, więc wtyczka pewnie też nie pomoże.
W serwisie chcą chyba wymienić przepływomierz jeśli dobrze ich zrozumiałem.
Mechanik mówił o kluczu 13 i faktycznie widziałem że jakiś tak go w serwisie wykręcali aby wyczyścić.
W każdym razie - dzięki za kontakt. Nie zaśmiecajmy tematu. Jak serwis nie podoła, to jadę do wspomnianego niedawno serwisu w Breli.
ACandrzej napisał(a):Całą stronę tych mądrości o możliwości/braku możliwości zaślepiania EGR trzeba by wyciąć i na jakieś forum miłośników pojazdów napędzanych nieśmiertelnym TDI wstawić
Bo namiary na mechaników ciężko będzie spod tego wygrzebać.
Mój wpis też nie na temat, ale nie moglem się powstrzymać
banankochan napisał(a):
i jak poradzili sobie z Twoim autem?? daj znać bo jestem ciekawy
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi