Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Namiary na mechaników samochodowych w Cro

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
rafal9626
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 27.07.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) rafal9626 » 29.08.2016 22:08

Dziękuję wszystkim za rady. Polecam z calego serca mechanika wymienianego wyzej w breli. Dwie godziny grzebal, zrobil i wszystko dziala. Nie znam się wiec nie napisze dokładnie co bylo nie tak. Jednak wnoszac cos do tematu , bardzo polecam tego mechanika z breli, w zakładzie jest ich z 5 , na parkingu same cro auta, jeden z mechaników gada po ang nazywa sie bogdan, po robocie powiedział NOTHING! A mogl nam wkrecic wszystko. Przynieslismy mu sporo polskiego alko.
te kiero
Mistrz Ligi Narodów UEFA
Posty: 10885
Dołączył(a): 27.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) te kiero » 30.08.2016 07:35

rafal9626 napisał(a):Dziękuję wszystkim za rady. Polecam z calego serca mechanika wymienianego wyzej w breli. Dwie godziny grzebal, zrobil i wszystko dziala. Nie znam się wiec nie napisze dokładnie co bylo nie tak. Jednak wnoszac cos do tematu , bardzo polecam tego mechanika z breli, w zakładzie jest ich z 5 , na parkingu same cro auta, jeden z mechaników gada po ang nazywa sie bogdan, po robocie powiedział NOTHING! A mogl nam wkrecic wszystko. Przynieslismy mu sporo polskiego alko.


to super, że się udało, podając namiar, w sumie nie wiedziałem co to za mech. ale spróbować trzeba i na szczęście mech okazał się godny zaufania (choć nic nie napisałeś o kosztach naprawy)
Koenig
Cromaniak