Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Kurcze szukam szukam i nic konkretnego nie ma.Wyspa Pag

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
martos
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 152
Dołączył(a): 05.06.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) martos » 10.07.2012 09:26

martos napisał(a):
bolosu napisał(a):
martos napisał(a):http://www.apartamentychorwacja.pl/apartamenty/bosana/apartamenty-kika/1178


ja wybieram się tutaj od 22 lipca do ok 4 sierpnia. Był tam ktoś lub coś słyszał na temat tych apartamentów ? :wink:


Tez tam pisałem - ze zdjęć wygląda ładnie, pewnie i tak też jest w rzeczywistości - ale goście przywalił mi 100 eurasów w terminie i troche mnie zgieło:)


no nam też 100E plus 7E klimatyczne na dzień, ale nas 6 dorosłych i jedna 16 letnia więc też inaczej niż z małymi dzieciaczkami :)


MariuszM Twoje kobiety to muszą mieć dobrze - bierzcie wszyscy przykład, najlepsze rozwiązanie jakie może być :lol:
bolosu
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 60
Dołączył(a): 17.02.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) bolosu » 13.07.2012 12:05

martos napisał(a):
bolosu napisał(a):
martos napisał(a):http://www.apartamentychorwacja.pl/apartamenty/bosana/apartamenty-kika/1178


ja wybieram się tutaj od 22 lipca do ok 4 sierpnia. Był tam ktoś lub coś słyszał na temat tych apartamentów ? :wink:


Tez tam pisałem - ze zdjęć wygląda ładnie, pewnie i tak też jest w rzeczywistości - ale goście przywalił mi 100 eurasów w terminie i troche mnie zgieło:)


no nam też 100E plus 7E klimatyczne na dzień, ale nas 6 dorosłych i jedna 16 letnia więc też inaczej niż z małymi dzieciaczkami :)


Mam tam teraz kumpla na miejscu który zerka od czasu do czasu ale mówi że lipa może być - cięzko cos znaleźć w rozsądnych pieniądzach - ale tam jest tak fajnie że chyba obrabuje jakis bank i wtedy może...wystraczy a jak mnie znajda po 2 tygodniach to juz mi nie zależy - moga mnie zamknąć:)a co warto było:)
Rysio
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 13045
Dołączył(a): 23.07.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) Rysio » 13.07.2012 12:21

bolosu napisał(a):Mam tam teraz kumpla na miejscu który zerka od czasu do czasu ale mówi że lipa może być - cięzko cos znaleźć w rozsądnych pieniądzach - ale tam jest tak fajnie że chyba obrabuje jakis bank i wtedy może...wystraczy a jak mnie znajda po 2 tygodniach to juz mi nie zależy - moga mnie zamknąć:)a co warto było:)



To jak już to walnij taki bank żeby na dłużej starczyło. W Bosanie zanim Cię znajdą to zdążysz się zestarzeć a i dzieci się pożenią
:wink:
anakin
Administrator
Avatar użytkownika
Posty: 30892
Dołączył(a): 11.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anakin » 13.07.2012 13:47

A coś Ty się tak uparł na tę Bosanę? :?

Tutaj:
zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link

nie pasi? :wink:
Rysio
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 13045
Dołączył(a): 23.07.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) Rysio » 13.07.2012 13:57

Nawet masz już zarezerwowane ale nie wiem czy się zmieścicie zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link

:wink:
Bea.ta
Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 28566
Dołączył(a): 09.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 13.07.2012 14:00

Ani, w Metajnie NIC nie ma
a dwa straszy tam
w Bosanie przynajmniej jest cień wczesnym popołudniem, juz wiesz, czemu się uparł???;)
anakin
Administrator
Avatar użytkownika
Posty: 30892
Dołączył(a): 11.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) anakin » 13.07.2012 14:17

BeJur napisał(a):Ani, w Metajnie NIC nie ma
a dwa straszy tam
w Bosanie przynajmniej jest cień wczesnym popołudniem, juz wiesz, czemu się uparł???;)


Znaczy się.............po ciemku lubi siedzieć? 8O
Aaaaaaaaaaaaaa...to przepraszam.

:D
martos
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 152
Dołączył(a): 05.06.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) martos » 13.07.2012 17:30

Bejur właśnie, jak to jest z tym cieniem? Gdzieś właśnie czytałam, że szybciej słońce "zachodzi"...

Cień jest wcześniejszym popołudniem czy późniejszym? Może się orientujesz w tym temacie? :)
Bea.ta
Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 28566
Dołączył(a): 09.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 13.07.2012 17:51

oczywiście, że się orientuję :)

w jednym miejscu jest wcześniejszym popołudniem
w innym późniejszym
a są miejsca, gdzie jest dopiero jak słońce zachodzi
oraz są miejsca, gdzie jest ......... zawsze :)
naprawdę i nie jest to żart z mojej strony

8)
kmpajak
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 13.07.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) kmpajak » 13.07.2012 18:08

Szukam apartamentu lub domu dla 2 dorosłych i 3 dzieci w okresie od 21.07.2012 do 04.08.2012 r. Może ktoś, coś doradzi. Myślę o wyspie Pag. Dzięki za pomoc. mój email adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
bolosu
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 60
Dołączył(a): 17.02.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) bolosu » 16.07.2012 07:17

anakin napisał(a):
BeJur napisał(a):Ani, w Metajnie NIC nie ma
a dwa straszy tam
w Bosanie przynajmniej jest cień wczesnym popołudniem, juz wiesz, czemu się uparł???;)


Znaczy się.............po ciemku lubi siedzieć? 8O
Aaaaaaaaaaaaaa...to przepraszam.

:D


generalnie boje się wszystkiego i siedzenia po ciemku, i własnego cienia ale jakos bede musiał sobie poradzić:)
A czemu się uparłem? bo zarąbiście ale to zarąbiście mi się tam podoba:)
Ale mimo wszystko się boje:) A po waszej metajowskiej relacji z bejur to mam ciary:) dlatego ze strachu nawet nie myśle żeby tam się nawet pokazać:)
bolosu
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 60
Dołączył(a): 17.02.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) bolosu » 16.07.2012 07:45

anakin napisał(a):A coś Ty się tak uparł na tę Bosanę? :?

Tutaj:
zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link

nie pasi? :wink:


A za ten namiar dziękuje serdecznie - napisałem - czekam na odzew od tego Pana. dokładnie prześledziłem Waszą relację z tamtego roku i byc może tymi zdjęciami przekonam moją żoninio i resztę grupy do zmiany decyzji:)
bardzo dziękuje jeszcze raz:)
bolosu
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 60
Dołączył(a): 17.02.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) bolosu » 19.07.2012 06:00

Kurczaki, jeszcze nic nie znalazłem - nigdzie:)
Wyobraźcie sobie że na całym Pagu albo nie działa internet, albo Chorwatom nie chce się odpisywać, albo maja pełne obłożenie albo ... cokolwiek, nie ma, poprostu nie ma wolnych kwater:)
Bea.ta
Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 28566
Dołączył(a): 09.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 20.07.2012 06:43

bolosu napisał(a):Kurczaki, jeszcze nic nie znalazłem - nigdzie:)
Wyobraźcie sobie że na całym Pagu albo nie działa internet, albo Chorwatom nie chce się odpisywać, albo maja pełne obłożenie albo ... cokolwiek, nie ma, poprostu nie ma wolnych kwater:)


a boś sobie wymyślił jakiś Pag, a jest tyle pięknych miejsc w Cro :)
bolosu
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 60
Dołączył(a): 17.02.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) bolosu » 20.07.2012 08:31

masz racje, zosatne chyba jednak w domu - wogule po co sie z niego ruszac jak i tak trzeba wrócić:)

Albo nie - pojade nad polskie morze, tam w sumie tez fajnie jest:)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
Kurcze szukam szukam i nic konkretnego nie ma.Wyspa Pag - strona 2
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019