Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Kupno aparatu pomóżcie.

Rozmowy na tematy fotograficzne. Porady odnośnie techniki fotografowania, wyboru sprzętu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
słoma79
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2166
Dołączył(a): 29.11.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) słoma79 » 05.07.2016 21:36

Z tym grzechem bym nie przesadzał. Ale nie jestem profesjonalnym fotografem. Lubię robić zdjęcia i w pewnych okolicznościach telefon spełnia moje oczekiwania...szybko, lekko i z niezłym efektem jeżeli potrafi się nim posługiwać 8)
Dam znać jak się zdecyduję :mrgreen:
Bea.ta
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 29091
Dołączył(a): 09.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 05.07.2016 21:40

Komórką to można cyknąć na zasadzie - tu byłem .... :) ale jak ktoś lubi, to niech ma :)
sdolas
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1855
Dołączył(a): 30.08.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) sdolas » 06.07.2016 21:23

Nie zgodzę się.
Zgodziłbym się gdyby mowa była o telefonach z niskiej lub sredniej półki. Telefony tzw. flagowe mają mimo małej matrycy zaskakujące możliwości. Sama też wiesz że lustrem na automacie też będą goowniane zdjęcia :wink:.
Wiec komórki typu S5 mimo wszystko bym nie określał :wink:
Już o tym pisałem, gdyby wszedł do produkcji taki np. S5 czy S6 ze szkłem x10 to aparaty klmpaktowe by przestały się sprzedawać :wink:
Bea.ta
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 29091
Dołączył(a): 09.02.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 06.07.2016 21:31

sdolas napisał(a):Nie zgodzę się.
Zgodziłbym się gdyby mowa była o telefonach z niskiej lub sredniej półki. Telefony tzw. flagowe mają mimo małej matrycy zaskakujące możliwości. Sama też wiesz że lustrem na automacie też będą goowniane zdjęcia :wink:.

Nie robię na automacie ;) Ale wiem, że są tacy co robią :)