hektor03 napisał(a): Przy wcześniejszych podróżach nocowałem przy Balatonie. Teraz jedynie tranzyt ze względu na c19.
Nocuj spokojnie na Węgrzech, sami Węgrzy do tego zachęcają, a przecież tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo.
.png)
hektor03 napisał(a):Witajcie.
Planuję wyjazd 02.08.2021r. przez Słowację i Węgry. Apartament mam zabookowany od 03.08.2021r.
Doradźcie w jakich godzinach najlepiej wyjechać, by zminimalizować stanie w korkach.
Planuję postój na pierwszych "MOPach" już w cro by się zdrzemnąć, po czym dalej jechać nieco zregenerowanym, ponieważ jestem jedynym kierowcą w samochodzie i nie wiem czy tyle godzin utrzymam koncentrację. Przy wcześniejszych podróżach nocowałem przy Balatonie. Teraz jedynie tranzyt ze względu na c19.
.png)
hektor03 napisał(a):Witajcie.
Planuję wyjazd 02.08.2021r. przez Słowację i Węgry. Apartament mam zabookowany od 03.08.2021r.
Doradźcie w jakich godzinach najlepiej wyjechać, by zminimalizować stanie w korkach.
Planuję postój na pierwszych "MOPach" już w cro by się zdrzemnąć, po czym dalej jechać nieco zregenerowanym, ponieważ jestem jedynym kierowcą w samochodzie i nie wiem czy tyle godzin utrzymam koncentrację. Przy wcześniejszych podróżach nocowałem przy Balatonie. Teraz jedynie tranzyt ze względu na c19.
.png)
Pivko napisał(a): Jeździmy w 3 dzieci więc przystanków sporo po drodze. Jak jesteś zaszczepiony to możesz nocować w HU bez problemu.
.png)
LUKASQ napisał(a):Pivko napisał(a): Jeździmy w 3 dzieci więc przystanków sporo po drodze. Jak jesteś zaszczepiony to możesz nocować w HU bez problemu.
Z ciekawości jak chrabąszcze znoszą taki trip tyle godzin ? Tablet gry bajki załatwiają sprawę ? i takie fajne zdanie słyszałem kiedyś o urlopie w cro z dzieciakami "daj dzieciom paczkę ciastek na plaży i z wody nie wyjdą cały dzień". Fakt czy fake ?
.png)
mchrob napisał(a):hektor03 napisał(a):Witajcie.
Nie piszesz skąd jedziesz a to by wiele pomogło
.png)
Pivko napisał(a):hektor03 napisał(a):Witajcie.