Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Poratujcie! Co kupić?

Rozmowy na tematy fotograficzne. Porady odnośnie techniki fotografowania, wyboru sprzętu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Patrycja Głowacka
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 131
Dołączył(a): 17.02.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Patrycja Głowacka » 15.04.2006 20:30

Pytanie do fachowców!

Poradźcie mi kochani co kupić, jestem laikiem, ale poszukuje aparatu niewielkich rozmiarów, ze sporym wyświetlaczem, z większym zoomem optycznym.

Moje typy to: Canon PowerShot A700, Canon PowerShot A620, Panasonic DMC- TZ1
A może macie inne propozycje....

Czekam cierpliwie na wszelkie wskazówki....i życzę spokojnych świąt...
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107703
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 16.04.2006 00:18

Ja mam Samsunga A 50, ale gdybym miał kupować teraz, to Panasonica
http://www.fotopolis.pl/index.php?n=3910
Z opisu aparatu wynika, że chyba to dobry zakup.
Patrycja Głowacka
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 131
Dołączył(a): 17.02.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Patrycja Głowacka » 03.05.2006 21:37

Decyzja została podjęta- kupiłam Panasonica Lumix TZ1. Jak na razie zabaweczka jest ok.... będę dalej testować:) Dzięki za porady:)
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107703
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 03.05.2006 23:02

A więc miłego testowania i samych udanych zdjęć :lol:
Pozdrawiam
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 24.02.2008 23:34

Witam!

Potrzebuję porady lub oceny fachowców. Chcę kupić szkło o ogniskowej do 300mm, do lustrzanki Canona EOS400D.

Mam coś takiego na oku:
Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM