Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Morze Śródziemne na gigancie - czerwiec 2018

Wycieczki objazdowe to świetny sposób na zwiedzenie kilku miejsc w jednym terminie. Można podróżować przez kilka krajów lub zobaczyć kilka miast w jednym państwie. Dla wielu osób wycieczki objazdowe są najlepszym sposobem na poznawanie świata. Zdecydowanie warto z nich korzystać.
walp
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13438
Dołączył(a): 22.12.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) walp » 10.01.2019 22:43

beatabm napisał(a):
A wokoło tylko morze i morze........... i woda.........raj.....mój raj......moje niebo......

Ach popłynąłbym z Wami. :wink: Też jestem ciekaw dokąd zmierzacie. :)
boboo
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 4915
Dołączył(a): 06.08.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) boboo » 11.01.2019 10:12

walp napisał(a):Dla ok. 1000 brakuje miejsc?
Nie znam się na tym (do tej pory największy "pasażer", jakim płynąłem, to prom na Pag), ale czy oprócz twardych szalup nie ma na pokładzie również tych automatycznych, samodmuchających się tratw?
Kapitańska Baba
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 12178
Dołączył(a): 16.12.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kapitańska Baba » 11.01.2019 10:25

walp napisał(a):
beatabm napisał(a):
A wokoło tylko morze i morze........... i woda.........raj.....mój raj......moje niebo......

Ach popłynąłbym z Wami. :wink: Też jestem ciekaw dokąd zmierzacie. :)

Jeszcze chwilka cierpliwości i wszystko się wyjaśni :smo: W każdym razie....znowu będziemy zwiedzać 8O :mrgreen:
Kapitańska Baba
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 12178
Dołączył(a): 16.12.2016

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kapitańska Baba » 11.01.2019 10:26

boboo napisał(a):
walp napisał(a):Dla ok. 1000 brakuje miejsc?