Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

KALIMERA Ellada - YASSU Kokkino Nero

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107703
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 09.09.2007 16:47

j23 napisał(a):jestem wielkim amatorem piwa, ja i moja małżonka wypijamy spore ilości tego szlachetnego trunku, po podliczeniu 2 tygodniowego pobytu wypiliśmy 90 puszek piwa, nie ma lepszego sposobu opalania niż na piwie.


To wychodzi po ok. 45 puszek na "głowę" :wink: czyli w dwa tygodnie po trzy dziennie :lol:
No to jesteś j23 lepszy o jedno, ja piłem dwa dziennie :lol:

Ale podziwiam żonę, że tak dzielnie dotrzymuje towarzystwa przy piwku 8O
No i ciekawe jakie ma efekty w opalaniu :wink: :?:
Jest gdzieś ten efekt na zdjęciu :?: :papa: :smo:
darek1
zbanowany
Posty: 9346
Dołączył(a): 27.06.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) darek1 » 09.09.2007 18:30

Widzę Janusz , że niedługo i ty dociągniesz do tego grona.
platon
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3540
Dołączył(a): 03.08.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) platon » 09.09.2007 19:25

darek1 napisał(a):Alkohol to wróg ludzkości.

To lej go w dziub.Tak czytając Twoje posty to Ty też za kołnierz nie wylewasz. :wink: I potem latasz ,latasz ........ :D
Buber
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3790
Dołączył(a): 11.08.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Buber » 09.09.2007 19:32

Skoro ten temat został tutaj POWAŻNIE poruszony - sądzę, że j23 prawdopodobnie nieco koloryzował, a jeżeli nie, to przepraszam :D i polecam WSZYSTKIM :twisted: (z wyjątkiem abstynentów :wink: ), jeśli oczywiście mają na to ochotę, zerknąć na tę stronę: http://free.polbox.pl/k/kmarch/audit.htm :idea: