Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Jesienne Tatry

Słowenia, Czarnogóra, Albania, a nawet Grecja, Włochy, Hiszpania, a może Floryda, albo ... Słowacja?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
janusz.w.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1670
Dołączył(a): 21.07.2005
Jesienne Tatry

Nieprzeczytany postnapisał(a) janusz.w. » 10.10.2007 12:42

Kilka zdjęć z tatrzańskich szlaków.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
marsylia
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 882
Dołączył(a): 19.07.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) marsylia » 10.10.2007 12:46

Piękna jesień

:papa:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 10.10.2007 13:52

Fajne fotki, piękna jesień i dodatkowo uświadomiłem sobie, że straaaaaaaaaasznie dawno mnie tam nie było :wink: .
Pozrav :papa:
very
Plażowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 24.09.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) very » 10.10.2007 13:57

bardzo fajne zdjęcia.
MAM PYTANIE, jestem nowym użytkownikiem tego forum więc jeszcze paru nie wiem, miedzy innymi: jak mogę wstawić zdjęcia na forum właśnie w takiej postaci jak powyżej ?
janusz.w.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1670
Dołączył(a): 21.07.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) janusz.w. » 10.10.2007 14:18

very napisał(a):bardzo fajne zdjęcia.
MAM PYTANIE, jestem nowym użytkownikiem tego forum więc jeszcze paru nie wiem, miedzy innymi: jak mogę wstawić zdjęcia na forum właśnie w takiej postaci jak powyżej ?


Polecam fotosika. Tutaj znajdziesz kilka słów na ten temat.
forum/viewtopic.php?t=17500&postdays=0&postorder=asc&start=10

pozdr
zawodowiec
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3459
Dołączył(a): 17.01.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) zawodowiec » 10.10.2007 14:24

Czerwone Wierchy :)
Fajne!
Leszek Skupin
Cromaniak
Posty: 14062
Dołączył(a): 23.09.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Leszek Skupin » 10.10.2007 14:32

Foty super :) a relacyjka będzie :?: Gdzie spałeś, jak jadłeś, gdzie chodziłeś.... ;) Oczywiście w "Naszych regionach turystycznie" ;)

Sorki, że się tak dopominam, ale fajnie by było mieć wszystko w jednym miejscu ;)

Pozdrav :papa:
Ostatnio edytowano 10.10.2007 14:41 przez Leszek Skupin, łącznie edytowano 1 raz
kulka53
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 13299
Dołączył(a): 31.05.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) kulka53 » 10.10.2007 14:37

O rany Janusz :!:
Jak to się stało, ze na Twoich zdjęciach nie ma łańcuszka ludzi w drodze na Giewont :?:
Retuszowałeś je :D :wink: bo to chyba niemożliwe, żeby nikogo nie było...
Bo ze zdjęć nie wynika żebyś był w nocy albo w czasie jakiejś koszmarnej ulewy :wink:
A zdjęcia ładne
I mnie też dawno tam nie było, raczej preferowałem stronę słowacką :D
janusz.w.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1670
Dołączył(a): 21.07.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) janusz.w. » 10.10.2007 14:38

c.d.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
janusz.w.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1670
Dołączył(a): 21.07.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) janusz.w. » 10.10.2007 14:42

Leszek Skupin napisał(a):Foty super :) a relacyjka będzie :?: Gdzie spałeś, jak jadłeś, gdzie chodziłeś.... ;) Oczywiście w "Naszych regionach turystycznie" ;)

Sorki, że się tak dopominam, ale fajnie by było mieć wszystko w jednym miejscu ;)

Pozdrav :papa:


Jasny gwint :!: Siłą rozpędu wpakowałem tu zdjęcia, zapomniałem o "Naszych regonach..." :oops:
pozdr
janusz.w.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1670
Dołączył(a): 21.07.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) janusz.w. » 10.10.2007 14:45

kulka53 napisał(a):O rany Janusz :!:
Jak to się stało, ze na Twoich zdjęciach nie ma łańcuszka ludzi w drodze na Giewont :?:
Retuszowałeś je :D :wink: bo to chyba niemożliwe, żeby nikogo nie było...
Bo ze zdjęć nie wynika żebyś był w nocy albo w czasie jakiejś koszmarnej ulewy :wink:
A zdjęcia ładne
I mnie też dawno tam nie było, raczej preferowałem stronę słowacką :D


...a pogoda była świetna :D Od kilku lat mam sposób na mniejszy tłok w Tatrach: jadę na początku października 8) Niestety minusem jest krótszy dzień :?
pozdr
JasioJasio
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 480
Dołączył(a): 03.06.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) JasioJasio » 10.10.2007 16:11

Bardzo fajne fotki. Robiłeś na automacie? niektóre mają prsepalone niebo albo chmury.
janusz.w.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1670
Dołączył(a): 21.07.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) janusz.w. » 11.10.2007 09:26

JasioJasio napisał(a):Bardzo fajne fotki. Robiłeś na automacie? niektóre mają prsepalone niebo albo chmury.


Trafiłem na "ciężkie" słońce. Niestety wychodzi to na niebie... :?
pozdr
janusz.w.
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1670
Dołączył(a): 21.07.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) janusz.w. » 11.10.2007 09:29

Na dalszy ciąg zapraszam tu:
forum/viewtopic.php?t=13847&start=280

pozdr

Powrót do Jak nie Chorwacja to ... ???


  • Podobne tematy
    Ostatni post

cron
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2022