Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Chorwacja i nasza swoboda bycia

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Zbigniew Małecki
Croentuzjasta
Posty: 177
Dołączył(a): 10.07.2002
Chorwacja i nasza swoboda bycia

Nieprzeczytany postnapisał(a) Zbigniew Małecki » 11.07.2002 11:31

Przeczytałem całą dyskusję wywołaną przez jednego "frustrata" który bez wzgłedu ile ma lat, to zachowuje się tak, jakby tatuś na osiemnaste urodziny dał na wakacjach pojeździć tym rupieciem Mercem 600 rocznik 2000. Ale teraz zupełnie poważnie, w tamte rejony jeżdżę od 1995 roku. My Polacy poza nielicznymi wyjątkami o których zaraz, zachowujemy się ogólnie lepiej niż Węgrzy i Czesi ale... no właśnie. W zeszłe wakacje byliśmy z żoną w Povile ( 8km na płd. od Novi Vinodolski) na kempingu pod namiotem. Jest ładnie położony po z naturalnym tarasem widokowym na zachody Słońca. No i... przyszła grupa nastolatków naszych rodaków, dziewczyny i chłopaki mile i pięknie opalone inteligentne buzie. Piękne do momentu gdy były zamknięte. I nagle k.... i ch.... i inne zaczeły latać w powietrzu jak żerujace głodne mewy a do tego nieliczne polskie słowa. Właśnie omawiali wyjście na kolejną dyskotekę i czy brać przed czy po powrocie itd. Zwrócenie uwagi na wiele się nie zdało, dopiero zagrożenie spisania numerów rejestracyjnych i dotarcie do rodziców na tyle poskutkowało, że wyhamowali a następnego dnia się wynieśli.