Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Podróż poślubna - Chorwacja pierwszy raz :)

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
meliska
Turysta
Posty: 14
Dołączył(a): 27.06.2012
Podróż poślubna - Chorwacja pierwszy raz :)

Nieprzeczytany postnapisał(a) meliska » 27.06.2012 21:31

Witam,

w przyszły piątek wybieramy się z mężem w naszą podróż poślubną. Dośc niedawno padł wybór na Chorwację. Na razie chociaż intensywnie śledzę forum to i tak mam wrażenie, że jestem zielona. Na pewno chcielibyśmy zobaczyc

- Jeziora Plitvickie
- Split
- Dubrovnik
- Riwiera Makarska (ta chyba w drodze do Dubrovnika)

Chcielibyśmy aby było romantycznie i w miarę spokojnie. Planujemy zatrzymac się gdzieś na półwyspie Peljesać - czy możecie polecic nam fajny apartament ? W miarę przystępnej cenie.

Mam wrażenie, że coraz więcej się gubię - tyle fajnych miejsc do zobaczenia i tylko 2 tygodnie ....


Z góry dziękujemy
Ola&Michał
B_Magdalenka
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 285
Dołączył(a): 14.12.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) B_Magdalenka » 27.06.2012 21:40

yyyyyyyyyy, tak się chyba nie da :wink:
gdzie Peljesac a gdzie Split. chyba że to objazdówka :)

proponuję skupić się na jednym regionie, bo w każdym w promieniu 100km jest co zobaczyć. jak wam się spodoba to będziecie wracać, jak my wszyscy :lol:
ja jadę 3ci raz, najpierw była Istria, potem okolice Trogiru i Split, a za miesiąc Peljesac i Dubrovnik.
meliska
Turysta
Posty: 14
Dołączył(a): 27.06.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) meliska » 27.06.2012 22:29

Tak,tak to objazdówka z tym, że chcielibyśmy zatrzymac się gdzieś na dłużej :)