Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Wydzielone z FAQ: Dojazd z zachodniej Polski do Chorwacji.

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
erni84
Turysta
Posty: 13
Dołączył(a): 05.07.2017
Re: Pierwszy raz na chorwację

Nieprzeczytany postnapisał(a) erni84 » 06.07.2017 20:19

marlena27 napisał(a):
erni84 napisał(a):Witam, mam prośbę którędy najlepiej jechać na Chorwację jestem jedynym kierowcą. Jedziemy do Klek i planujemy wyjechać w sobotę,a planowany dojazd w poniedziałek rano. Proszę o podpowiedz którędy najlepsza droga i jakiś nocleg po drodze. Może ktoś z was ma dobra trasę i najlepiej aby ominąć korki na Słowenii.Pozdrawiam :papa:


Zobacz sobie "objazdy autostrady Słowenii" i z kąd wyruszasz

ze Sławna woj. zachodniopomorskie
Jacenty89
Turysta
Posty: 14
Dołączył(a): 24.04.2016
Re: Pierwszy raz na chorwację

Nieprzeczytany postnapisał(a) Jacenty89 » 06.07.2017 20:19

Kiedy wyruszasz?
Jacenty89
Turysta
Posty: 14
Dołączył(a): 24.04.2016
Re: Pierwszy raz na chorwację

Nieprzeczytany postnapisał(a) Jacenty89 » 06.07.2017 20:23

Jechałem dwa lata temu z rodzinka przez Niemcy i powiem ze jak dla mnie elegancko cały czas autostrady zero problemów no i szybko. Za tydzień wybieram se poraz pierwszy sam i tez jadę przez Niemcy. Wyjazd w niedziele popołudniu
erni84
Turysta
Posty: 13
Dołączył(a): 05.07.2017
Re: Pierwszy raz na chorwację

Nieprzeczytany postnapisał(a) erni84 » 06.07.2017 20:27

Jacenty89 napisał(a):Kiedy wyruszasz?

29 lipiec
erni84
Turysta
Posty: 13
Dołączył(a): 05.07.2017
Re: Pierwszy raz na chorwację