Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Ratunku - odwołali nam rezerwację :-(

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
toto5
Turysta
Posty: 10
Dołączył(a): 01.07.2018

Nieprzeczytany postnapisał(a) toto5 » 22.08.2021 08:24

IMG_20210822_080426.jpg

Prywatnie przez email, ciągle jeszcze nie mogę uwierzyć w to co się tutaj wydarzyło...
W Chorwacji, 5 raz, zawsze wszystko było ok z rezerwacją...

zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
zaloguj się na cro.pl, aby zobaczyć link
espeso
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 524
Dołączył(a): 30.06.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) espeso » 31.07.2023 21:47

to jest jakiś pomór i masakra. Wydaje mi się, że kiedyś takie rzeczy się nie zdarzały ... u mnie w tym roku to samo .. przez agencje turystyczną Adriatic.hr
ktoś o nich może słyszał? jeszcze nie wiem jak sie to skończy - dziś dali znać , a wyjazd w sobotę!
piekara114
Opiekun działu
Avatar użytkownika
Posty: 15832
Dołączył(a): 30.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) piekara114 » 31.07.2023 22:00

W zeszłym roku dużo było postów na fb o odwołaniu rezerwacji w ostatniej chwili....i bezpośrednio przez właściciela i przez pośredników...
stachan
Koordynator forum
Avatar użytkownika
Posty: 3225
Dołączył(a): 16.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) stachan » 01.08.2023 04:27

Ciekawe czy w takiej sytuacji można dochodzić zadośćuczynienia? I jak przedstawia się w Chorwacji kwestia zależności zaliczka vs zadatek? :co:
te kiero
Mistrz Ligi Narodów UEFA
Posty: 11064
Dołączył(a): 27.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) te kiero » 01.08.2023 07:43

espeso napisał(a):. .. przez agencje turystyczną Adriatic.hr
ktoś o nich może słyszał? jeszcze nie wiem jak sie to skończy - dziś dali znać , a wyjazd w sobotę!

Wynajmowałem przez tę agencję, z rezerwacją wszystko było Ok, ale był problem z płatnością kartą kredytową, twierdzili, że nie mają środków po płatności...

Innym razem pytałem o dom w Podobuce, powołując się na ich numerację, nie wiedzieli o który chodzi...

Także śródziemnomorski porządek wyższej kategorii może tam mają.

Jednakże rezerwacji nie odwołali.
Inde
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 874
Dołączył(a): 07.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Inde » 01.08.2023 09:00

Co prawda nie w Chorwacji ale na tydzień przed wylotem właścicielka odwołała mi rezerwację w Puerto de la Cruz poprzez Airbnb. Tłumaczyła się, że ten lokal ma wynajęty na cały rok i zapomniała zdjąć ofertę z serwisu ;) To było 2 lata temu, obecnie na Airbnb jest program ochrony rezerwacji AirCover. Chroni zarówno wynajmującego jak i właściciela. Wyjazd do Cro za 3 tygodnie również z Airbnb i śpię spokojnie.
amatus1
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2902
Dołączył(a): 25.11.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) amatus1 » 01.08.2023 09:14

piekara114 napisał(a):W zeszłym roku dużo było postów na fb o odwołaniu rezerwacji w ostatniej chwili....i bezpośrednio przez właściciela i przez pośredników...

Kombinują, sam byłem świadkiem. Ludziom załatwiłem pokój o 01 w nocy bo byli z dwojką dzieci, jedno niespełna 3 lata. Mieli rezerwację na booking z opcją płatności na miejscu, Chorwaci to lubią. A dlaczego? Gdyż jak trafi sie im ktoś z ulicy kto jedzie w ciemno albo ktos z neta to w każdej chwili mogą zrezygnować. Nie muszą płacić prowizji booking a tu jest ponoć różnie 20% to minimum mówią mi wynajmujący z cro, nie muszą płacić podatku, nie musza płacić opłat miejscowych. Zarobieni z każdej strony. Tą rodzinę powiadomiono emailem jak byli w Slowenii, kilka godzin przed przyjazdem dosłownie. Byli mega zdesperowani, nawet podjechali pod dom tego gościa i on powiedział im, ze musiała zajść pomyłka i zdublowały sie terminy:( , w drugiej sytuacj kobieta powiedziała, że był u nich covid i niestety lokal zamknęty ze względów bezpieczeństwa. Dwie ulicy od nas, dom pełen turystów a ta ma covid:).
mchrob
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1938
Dołączył(a): 06.10.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) mchrob » 01.08.2023 09:18

W tym roku mieliśmy dwie tygodniowe rezerwacje w Chorwacji przez Airbnb. Na dwa dni przed początkiem drugiej, dostaliśmy SMS-a od hosta że jest problem z rezerwacją i proponują nam coś innego (hostem w tym wypadku była agencja turystyczna). Nie mieliśmy wyjścia i wzięliśmy to co nam zaproponowali, na szczęście nowa kwatera była w lepszym standardzie i w tej samej okolicy, nie musieliśmy też nic dopłacać. Ale stres był.
Cała akcja zadziałała się poza Airbnb, dodatkowo nowa kwatera była "szarostrefowa" - nieoznaczona tabliczką jako apartman, bez cenników i innych atrybutów wymaganych przez administrację.
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2266
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 01.08.2023 12:02

Nie wiem jak Booking, bo nigdy nie miałem tam problemów ani odwołania, ale Airbnb w tej kwestii działa zaskakująco dobrze.
Raz miałem przypadek odwołania przez gospodarza - w jednej chwili dostałem oferty podobnych kwater w najbliższej okolicy w podobnych cenach. Mogłem skorzystać, nie musiałem.

Natomiast raz miałem przypadek, kiedy po dojeździe na miejsce okazało się, że apartman nie ma nic wspólnego ze zdjęciami, jest zwykłą brudną i nieposprzątaną norą, w dodatku w nieciekawej okolicy. Napisałem do właścicielki, że rezygnujemy i chcemy pełen zwrot kosztów. Ponieważ nie bardzo chciała się zgodzić, kilka szybkich zdjęć mieszkania wysłane razem z natychmiastową reklamacją do Airbnb - 2 czy 3 dni później miałem pełen zwrot kosztów na koncie i to bez potrzeby kontaktu z hostem.
espeso
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 524
Dołączył(a): 30.06.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) espeso » 02.08.2023 08:07

te kiero napisał(a):
espeso napisał(a):. .. przez agencje turystyczną Adriatic.hr
ktoś o nich może słyszał? jeszcze nie wiem jak sie to skończy - dziś dali znać , a wyjazd w sobotę!

Wynajmowałem przez tę agencję, z rezerwacją wszystko było Ok, ale był problem z płatnością kartą kredytową, twierdzili, że nie mają środków po płatności...

Innym razem pytałem o dom w Podobuce, powołując się na ich numerację, nie wiedzieli o który chodzi...

Także śródziemnomorski porządek wyższej kategorii może tam mają.

Jednakże rezerwacji nie odwołali.

no podesłali dwie propozycje (chcielismy na wyspę) Soltę i Murter, ale krótszy termin i wiecej kasy ...
Poprzednia strona

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje

cron
Ratunku - odwołali nam rezerwację :-( - strona 2
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone