Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Orla Perć - hard core - przełamać lęki

Wycieczki objazdowe to świetny sposób na zwiedzenie kilku miejsc w jednym terminie. Można podróżować przez kilka krajów lub zobaczyć kilka miast w jednym państwie. Dla wielu osób wycieczki objazdowe są najlepszym sposobem na poznawanie świata. Zdecydowanie warto z nich korzystać.
Leszek Skupin
Weteran
Posty: 14062
Dołączył(a): 23.09.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Leszek Skupin » 08.10.2009 14:35

sroczka66 napisał(a):Forumowym fotografem to ja nie jestem, ale zdjęcia 1., 2. i 10. tak "niefachowo" bardzo mi się podobają.

Dzięki :D
maslinka napisał(a):Ja też jestem fotograficznym "lajkonikiem" :wink: ale najbardziej podoba mi się zdjęcie nr 4, z małą głębią ostrości (to akurat wiem, jak się nazywa :lol:)
Dziesiątka też bardzo fajna!

Cieszę się, że dla każdego coś miłego :D a w 4 bokeh mógłby być jeszcze bardziejszy :( (nie popatrzyłem, że mam f/8 ustawione :?), ale co tam ;) ważne że widać, że to w górach :D
Vjetar
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 45308
Dołączył(a): 04.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Vjetar » 08.10.2009 14:49

Dla mnie 4 to nie bokeh tylko winieta ale ja się przecież nie znam :lol: (się naczytał i się chwali teoretyk jeden)
Mogę oglądać częściej takie gnioty. :wink:
zawodowiec
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 3461
Dołączył(a): 17.01.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) zawodowiec » 08.10.2009 15:04

Co to jest bokeh? O winiecie słyszałem. Czym się różni jedno od drugiego? Widać żem lajkonik :D