Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Omijanie słoweńskiej autostrady z AutoMapą

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Dracro
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 148
Dołączył(a): 19.03.2010
Omijanie słoweńskiej autostrady z AutoMapą

Nieprzeczytany postnapisał(a) Dracro » 13.06.2013 23:38

Witam

Jeśli korzystamy z nawigacji w drodze do Cro chcąc ominąć płatne autostrady w Słowenii musimy odpowiednio przygotować trasę i/lub skonfigurować program.

Nie mam doświadczenia z innymi programami ale w przypadku AutoMapy sposoby są mniej więcej trzy:

1.
W parametrach trasy można ustawić omijanie płatnych dróg. Jednak nie ma możliwości ustawienia tej opcji tylko dla jednego kraju. Stąd jeśli planujemy w Austrii i Chorwacji zasuwać po autostradach musimy przed wjazdem do Słowenii zmienić ustawienia i z powrotem przy wyjeździe. Jeśli się jednak zagapimy, możemy się niepostrzeżenie znaleźć na granicy Słoweńskiej skąd nie ma odwrotu. Poza tym jadąc przez Słowenię nawigacja może nie chcieć prowadzić nas na płatną Chorwacką autostradę.

2.