Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Naciąganie na wyjazdach UWAGA

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Loraq12
Odkrywca
Posty: 108
Dołączył(a): 25.02.2015
Naciąganie na wyjazdach UWAGA

Nieprzeczytany postnapisał(a) Loraq12 » 06.04.2017 07:55

Witam Forumowiczów,
Trwają obecnie u nas wyjazdy mający na celu pokazanie sprawność przemieszczania się 5 osobowej rodziny, od dwóch wyjazdów bierzemy też psa-do CRO nie jedzie ale na weekendowy wypad czemu nie. Okazało się że załoga ma zdolność mobilną na 7/10, do wyjazdu będzie dycha.
Chciałbym opisać co mnie spotkało u nas w PL.
Otóż pojechaliśmy ostatnio na Hel na rowery. Wszystko było ok, no może apartament okazał się mniej ok niż myśleliśmy ale trzeba przyznać że zgodnie ze zdjęciami,tyle że na żywo to już tak fajnie nie wyglądało,zbyt surowo jak na nasz gust.

Apartament był rezerwowany przez popularną platformę B . Korzystaliśmy z niej nie raz i wszystko było ok, teraz nawet mam aktywne rezerwację do Paryża i Splitu,czy Vodic .Generalnie w CRO wolę bezpośredni kontakt, ale musiałem dobrać 1 dzień w SPlicie (źle coś policzyłem pomiędzy pobytami w Orebić i Primosten, walnąłem się o 1 dzień) , no i 6 dni w Vodicach, nikt nie chciał w sezonie na nie pełny tydzień więc musieliśmy skorzystać z B .Poza tym to był przed tą akcją, teraz nie wiem czy bym się zdecydował.

DO brzegu, po przyjeździe okazało się że nie ma łóżeczka dla małego dziecka o które prosiliśmy. Dzowniłem do właściciela a on do mnie czy on mi potwierdzał mailem że będzie łóżeczko, no to ja że nie nić w ogóle nie pisał więć przyjąłem że łóżeczko będzie. Otóż nie nie było. Nie wiem jak Was ale mnie uczono że jeżeli ktoś nie odpisuje albo nie oddzwania to wszystko jest wg ustaleń.

Po powrocie napisałem opinie ,w której opisałem opryskliwość właściciela i sytuację nota oscylowała około 5. Widać że właściciel uraził się opinią, ponieważ wczoraj rj. 3 dni po powrocie ściągnął mi z konta 650 zł, z dopiskiem "Koszty zniszczeń sofy spowodowanych przez psie pazury" . No i tak jak to zwykle z tym Panem brak telefonu kontaktu, maila że coś zniczyliśmy po prostu tylko potwierdzenie z przelewy24 że ściągnięto mi z konta taką kwotę za to. Wow Poprosiłem B o interwencję , i otrzymałem maila:

" Bardzo nam przykro z powodu problemów związanych z powyższą rezerwacją, jednakże zostaliśmy poinformowani, że nie zostało zgłoszone wcześniej, że będą Państwo przybywali w obiekcie z psem. Zgodnie z informacją " Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty."

Hotel miał prawo pobrać dodatkową opłatę. Zniszczenia, które powstał zostały wycenione przez właściciela obiektu na 500 PLN. "

Po prostu uważajcie na na naciągaczy. Do dziś nie otrzymałem zdjęć ze zniszczoną kanapą czy rachunkiem za naprawę.
dodi79
Croentuzjasta
Posty: 128
Dołączył(a): 19.06.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) dodi79 » 06.04.2017 08:25

trochę nie rozumiem jak on mógł Ci ściągnąć z konta te pieniądze...
Loraq12
Odkrywca
Posty: 108
Dołączył(a): 25.02.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) Loraq12 » 06.04.2017 09:02

jako że często korzystałem z b, to mam zsynchronizowaną kartę bankomatową z ich systemem. Oni udostępniają te dane hotelom .One ściągają kasę z konta. Tak było tym razem, podczas rezerwacji ściągnęli 260 pln za 1 noc bo na tyle jechaliśmy, to ok, rozumiem, ale teraz pojechali po całości
Crocodyl
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1017
Dołączył(a): 13.02.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) Crocodyl » 06.04.2017 09:10

Kolego, sprawa prosta jak "włos Mongoła". Składasz reklamację w B..... yeah :D i już. Inna sprawa, że o ewentualnym uszkodzeniu właściciel powinien poinformować w dniu wyjazdu i odebrania pokoju. W innym przypadku - na drzewo. Powodzenia.
Loraq12
Odkrywca
Posty: 108
Dołączył(a): 25.02.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) Loraq12 » 06.04.2017 09:13

reklamacja złożona, odpowiedź zamieściłem, jest w cytacie.
Calapula
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 703
Dołączył(a): 13.05.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) Calapula » 06.04.2017 09:28

To naciąganie a przynajmniej odpowiedzialność za taki stan trzeba naciągnąć też na firmę B... , czyż nie?
dodi79
Croentuzjasta
Posty: 128
Dołączył(a): 19.06.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) dodi79 » 06.04.2017 09:44

Loraq12 napisał(a):jako że często korzystałem z b, to mam zsynchronizowaną kartę bankomatową z ich systemem. Oni udostępniają te dane hotelom .One ściągają kasę z konta. Tak było tym razem, podczas rezerwacji ściągnęli 260 pln za 1 noc bo na tyle jechaliśmy, to ok, rozumiem, ale teraz pojechali po całości


to dość ryzykowne, szczególnie w dzisiejszych czasach... rozumiem, że to wygoda ale ja bym nie zdecydował się na takie posunięcie... tez korzystam z tego portalu ale wolę za każdym razem poświęcić dłuższą chwilę niż udostępniać im "takie dane"... nie mniej jednak jestem za tym żebyś nie dał za wygraną i walczył o swoje... dodatkowo możesz zrobić temu hotelowi odpowiednia reklamę to może na drugi raz się zastanowi, że takie zachowanie nie jest mu na rękę...
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 06.04.2017 10:11

Reklamację złóż w swoim banku.
TJL
Croentuzjasta
Posty: 207
Dołączył(a): 04.01.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) TJL » 06.04.2017 10:25

Typowo polska chamówa... Przypomina mi to sytuację reakcji sprzedającego z Alleg.. po wystawieniu negatywnego albo nawet neutralnego komentarza. Pozostaje uruchomić Chargeback w banku.
Pozdrawiam,
Tomek
Loraq12
Odkrywca
Posty: 108
Dołączył(a): 25.02.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) Loraq12 » 06.04.2017 10:35

jak to się robi? co do kwoty to mogę mu darować 150zł bo tyle miał w regulaminie za sprzątanie po psie ale 500 zł nie daruję.
Calapula
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 703
Dołączył(a): 13.05.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) Calapula » 06.04.2017 10:42

TJL napisał(a):Typowo polska chamówa... Przypomina mi to sytuację reakcji sprzedającego z Alleg.. po wystawieniu negatywnego albo nawet neutralnego komentarza. Pozostaje uruchomić Chargeback w banku.
Pozdrawiam,
Tomek

Jednak nieładnie jest pomimo wymogu nie poinformować hotelu o przyjeździe z psem. Czy to też jest typowa polska ....?
Loraq12
Odkrywca
Posty: 108
Dołączył(a): 25.02.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) Loraq12 » 06.04.2017 10:48

o przepraszam, hotel został poinformowany o przyjeździe. W czasie rezerwacji rozmawiałem z właścicielem i mówiłem że będę z psem i wtedy on wspominał że biorą za czyszczenie hipalergiczne po psie 150zł. Pamietam bo sprawdzałem ile bym zapłacił bezpośrednio rezerwująć i wyszło że 110 pln taniej by było, a on na to że wtedy by mi musiał doliczyć za sprzątanie po psie więc przez B zaoszczędzę i wyjdzie prawie na jedno. Tak więc właściciel został poinformowany o przyjazd z psem.

Wysłałem do mojego opiekuna w PKO prośbę o chargeback.
Calapula
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 703
Dołączył(a): 13.05.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) Calapula » 06.04.2017 10:53

Loraq12 napisał(a):jak to się robi? co do kwoty to mogę mu darować 150zł bo tyle miał w regulaminie za sprzątanie po psie ale 500 zł nie daruję.

Powołać trzeba będzie biegłego w sprawie wyceny zniszczeń. Biegły będzie miał za zadanie wykazania, że to nie nasz piesek podrapał kanapę. Jak on to zrobi? Koszty pracy biegłego pokrywa skarżący a dopiero po wygranym procesie, po jakiś 6 latach, można je przerzucić na pozwanego. Potem trzeba będzie owe 500 zł i ewentualny zwrot kosztów wydębić od właścicieli hotelu. Trzeba znaleźć komornika, który zmusi hotel do oddania forsy. Ogólnie trzeba wykonać tak wielką pracę, że nie ma to żadnego sensu.
Calapula
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 703
Dołączył(a): 13.05.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) Calapula » 06.04.2017 10:57

Loraq12 napisał(a):o przepraszam, hotel został poinformowany o przyjeździe. W czasie rezerwacji rozmawiałem z właścicielem i mówiłem że będę z psem i wtedy on wspominał że biorą za czyszczenie hipalergiczne po psie 150zł. Pamietam bo sprawdzałem ile bym zapłacił bezpośrednio rezerwująć i wyszło że 110 pln taniej by było, a on na to że wtedy by mi musiał doliczyć za sprzątanie po psie więc przez B zaoszczędzę i wyjdzie prawie na jedno. Tak więc właściciel został poinformowany o przyjazd z psem.

Wysłałem do mojego opiekuna w PKO prośbę o chargeback.

Ale firma na B napisała, że właściciel nie został poinformowany o tym? Co ta firma taka niedoinformowana?
bluesman
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 6630
Dołączył(a): 25.06.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) bluesman » 06.04.2017 11:06

Calapula napisał(a):
Loraq12 napisał(a):jak to się robi? co do kwoty to mogę mu darować 150zł bo tyle miał w regulaminie za sprzątanie po psie ale 500 zł nie daruję.

Powołać trzeba będzie biegłego w sprawie wyceny zniszczeń. Biegły będzie miał za zadanie wykazania, że to nie nasz piesek podrapał kanapę. Jak on to zrobi? Koszty pracy biegłego pokrywa skarżący a dopiero po wygranym procesie, po jakiś 6 latach, można je przerzucić na pozwanego. Potem trzeba będzie owe 500 zł i ewentualny zwrot kosztów wydębić od właścicieli hotelu. Trzeba znaleźć komornika, który zmusi hotel do oddania forsy. Ogólnie trzeba wykonać tak wielką pracę, że nie ma to żadnego sensu.


choćby dla zasady 8O
Następna strona

Powrót do Rozmowy o turystyce i nie tylko



cron
Naciąganie na wyjazdach UWAGA
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone