napisał(a) walp » 15.06.2014 19:18
pablo74 napisał(a):Ja tam do Helwetów nie mam pretensji. Tylko do siebie

.
A gdzie niby ta pomyłka?
W 70. minucie meczu Josip Drmić wpakował piłkę do siatki. Sędzia liniowy podniósł chorągiewkę, a główny odgwizdał spalonego.
Arbiter myślał, że stojący na linii podania Granit Xhaka dotknął piłki, zanim trafiła ona do Drmicia, wtedy spalony byłby zasadny.
Powtórki po meczu pokazały, że Xhaka celowo przepuścił piłkę i to nie on podawał do Drmicia.
Gol zatem powinien zostać uznany.