Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Gotowe trasy z różnych systemów nawigacji

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
jara
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 8000
Dołączył(a): 24.12.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) jara » 18.07.2013 22:03

arkadiusz76 napisał(a):Dobra trase już mam a gdzie mam ją konkretnie wkleić do AM


A jaki model nawi? Ja wkleiłem na kartę SD i odpalam po komendzie: wczytaj z dysku.

Jestem samoukiem, może ktoś bardziej profesjonalnie wytłumaczy :smo:
arkadiusz76
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 22.03.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) arkadiusz76 » 18.07.2013 22:34

Dobra już mam wielkie dzięki dla jara i miłego wypoczynku wszystkim
jara
Koneser
Avatar użytkownika
Posty: 8000
Dołączył(a): 24.12.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) jara » 18.07.2013 22:35

arkadiusz76 napisał(a):Dobra już mam wielkie dzięki dla jara i miłego wypoczynku wszystkim


szerokości :lol:
4squer
Autostopowicz
Posty: 1
Dołączył(a): 31.07.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) 4squer » 31.07.2013 18:18

Witam.
Czy mógł by ktoś podesłać trasę do TomTom-a z Zakopanego do Supetaru z pominięciem autostrady na Słowenii. Z góry dziękuje za pomoc.
Blady82
Odkrywca
Posty: 87
Dołączył(a): 16.06.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Blady82 » 05.08.2013 22:03

Czy ktos moze wrzucic zaplanowanatrasez Krakowa do tisno z ominieciem autostrady w Słowenii?planuje jechac wieden, graz...nie wiem czy to ma znaczenie qle korzystam z am pod androida z gory dziekuje i obiecuje piwko:)
wikol
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1903