Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Dzień dobry

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
kaszubskiexpress
Weteran

Postnapisał(a) kaszubskiexpress » 30.09.2014 08:38

Jestem kierowcą i bywam rowerzystą.

Łatwiej mi zrozumieć jednych i drugich.

Ale rzeczywiście kierowcy są raczej delikatnie mówiąc złośliwi.
weldon
Legenda

Postnapisał(a) weldon » 30.09.2014 08:40

ita napisał(a):mam odczucie, że to niektórym kierowcom się wydaje, że są najważniejsi na drodze ;)

a jestem i kierowcom i rowerzystką :wink:

Ja też. W dodatku jeszcze jestem pieszym :)

Dlatego o tym pisze, bo nie każdemu jełopie na drodze w porę przyjdzie do głowy to, że jazda bez świateł, na rowerze, jezdnią obok ścieżki rowerowej i po ciemku to dobry pomysł.

A potem płacz, że w statystykach coraz więcej ofiar w konfrontacjach rower-samochód :/
franko
Cromaniak

Postnapisał(a) franko » 30.09.2014 08:41

ita napisał(a):mam odczucie, że to niektórym kierowcom się wydaje, że są najważniejsi na drodze ;)

a jestem i kierowcom i rowerzystką :wink:

Nie mam nic do rowerzystów.
Ale do osób odpowiedzialnych
za organizację ruchu na ulicach. TZW inżynierów ruchu.
PZDR
ita
Cromaniak

Postnapisał(a) ita » 30.09.2014 08:45

weldon napisał(a): bo nie każdemu jełopie
jak już musisz używać takich słów, to chociaż staraj się poprawnie :roll:
walp
Weteran

Postnapisał(a) walp » 30.09.2014 08:50

ita napisał(a):

Jełopowi, tak to się chyba deklinuje w celowniku. :? Chociaż myślę, że forma wcześniej użyta, była zamierzona. :)

Dzień dobry.

Szaro, buro i ponuro.
weldon
Legenda

Postnapisał(a) weldon » 30.09.2014 08:57

ita napisał(a):

Przez "u"? ;)