Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Do Dubrovnika ''w ciemno''

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
mist1975
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 07.06.2014
Do Dubrovnika ''w ciemno''

Nieprzeczytany postnapisał(a) mist1975 » 07.06.2014 17:05

Czesc Wszystkim! Mam prosbe,chcialbym poleciec z synem do Dubrovnika i na miejscu znalezc nocleg.Prosze o porade osoby ktore juz tak robily.Bede pierwszy raz w Chorwacji i troche jestem zielony,ale chyba warto posiedziec tydzien w tym pieknym miescie?Dziekuje za pomoc i zycze udanych wakacji.Sie ma!!
weldon
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 39917
Dołączył(a): 08.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) weldon » 07.06.2014 18:29

mist1975 napisał(a):chyba warto posiedziec tydzien w tym pieknym miescie?

Jak na Monciaku w Sopocie ;)

Co to znaczy: poleciał? Masz zamiar lecieć samolotem i na miejscu czegoś szukać?

Spędzisz "niezapomniane" wakacje ... w jakimś drogim, jak przystało na Dubrownik lokum, w pobliżu głośnych tras, bo rozpaczliwie szukając miejsca na nocleg weźmiesz w końcu to, co się trafi, a nie to, co byś chciał.
mist1975
Autostopowicz
Posty: 4
Dołączył(a): 07.06.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) mist1975 » 07.06.2014 18:51

Tak mam zamiar poleciec samolotem-pracuje w Anglii syn do mnie przyjedza na tydzien a potem planuje jakis wypad.Myslalem o Pradze bo to sprawdzone miejsce dla mnie,ale znalazlem loty z Newcastle wlasnie do Dubrovnika i pomyslalem czemu nie?Pakujemy plecaki i w droge na pelnym luzie-taki plan. :D
weldon
Legenda
Avatar użytkownika
Posty: 39917
Dołączył(a): 08.07.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) weldon » 07.06.2014 19:07