Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Czy mocno wieje na wyspach np.Pag lub Rab?

Wybieracie się do Chorwacji, ale macie wątpliwości odnośnie pogody? Czy nie będzie za zimno lub za gorąco? Jak inni znieśli chorwacki klimat?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Robert36
Globtroter
Posty: 38
Dołączył(a): 29.09.2010
Czy mocno wieje na wyspach np.Pag lub Rab?

Nieprzeczytany postnapisał(a) Robert36 » 29.09.2010 21:56

W Chorwacji jeszcze nie byłem i jestem zielony jak trawa w tej dziedzinie. Chciałem zapytać czy występują duże wiatry na wyspie Pag lub Rab? Chciałbym się tam wybrać, a dla mnie jest istotne aby bardzo nie wiało jak np w naszej Karwi nad Bałt. I jaka jest tęperat wody na tych wyspach?.
Dziękuję za każda odp.
mkmb
Globtroter
Posty: 37
Dołączył(a): 09.05.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) mkmb » 01.10.2010 13:58

Byłem na Rabie w tym roku między 28.06 a 9.07, a w Karwi 2 lata temu. W porównaniu do tego co wiało nad Bałtykiem, to co wiało na Rabie trudno nazwać wiatrem. Choć pewnie zdarzają się dni bardziej wietrzne. Temperatura wody przed wyjazdem wg tego: http://vrijeme.hr/more_n.html
wynosiła 23 stopnie. Pierwszego dnia po przyjeździe sprawiała wrażenie chłodnej, ale później była coraz cieplejsza, ale nie mierzyłem ile miała stopni.
Robert36
Globtroter
Posty: 38
Dołączył(a): 29.09.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Robert36 » 01.10.2010 15:13

Dzięki Ci kolego za pomoc. Mam w planie sie tam wybrać, a czuje daleko idący dyskomfort przy wiejącym mocno wietrze.
Jola_434
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 25.09.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Jola_434 » 01.10.2010 18:33

Hey moja znajoma mieszkala w Chorwacji jakis czas i mowi, ze wiatru nie musisz sie obawiac
Bahama
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1045
Dołączył(a): 29.04.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bahama » 01.10.2010 18:38