Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Brela czy warto???

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
leswac
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 925
Dołączył(a): 09.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) leswac » 08.06.2022 05:27

sie manko. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja jeżdżę od 2012 roku do Breli Stomarića. jeśli chodzi o parkingi po co się szarpać w samej Breli ??? można podjechać do Stomarića trafi się bez problemu główną drogą po drogowskazach. na górze na przykład koło kościoła Św. Stjepana bez problemu parking za darmo.........Potem można zejść na dół na plaże których jest mnóstwo i jak ktoś chce promenadą spacerkiem do centrum Breli (nie wiem około 2 km) :hut: :hut: :hut:
Dav
Turysta
Posty: 11
Dołączył(a): 01.01.2021

Nieprzeczytany postnapisał(a) Dav » 22.06.2022 12:03

Brela = dyskryminacja psów i ich właścicieli.
Brak plaż dla psów - nawet takich które nie pływają.
Idziesz z małym grzecznym psem i gonią Cię z plaży.
Wszędzie tylko tabliczki z zakazami.
Podejście i myślenie jak za komuny
W Polsce to nie do pomyślenia
Jak traktujesz psa taki masz stosunek do ludzi.
Liczy się tylko Only Cash
Nie polecamy !!!
leswac
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 925
Dołączył(a): 09.07.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) leswac » 22.06.2022 12:51

Dav napisał(a):Brela = dyskryminacja psów i ich właścicieli.
Brak plaż dla psów - nawet takich które nie pływają.
Idziesz z małym grzecznym psem i gonią Cię z plaży.
Wszędzie tylko tabliczki z zakazami.
Podejście i myślenie jak za komuny
W Polsce to nie do pomyślenia
Jak traktujesz psa taki masz stosunek do ludzi.
Liczy się tylko Only Cash
Nie polecamy !!!