Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Autokarowe rozkłady jazdy do cro.

Nie każdy musi podróżować swoim samochodem. Autokar, pociąg, samolot ... możliwości jest wiele. W tym dziale także tematyka promów.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Hirilth
Autostopowicz
Posty: 2
Dołączył(a): 20.04.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Hirilth » 20.04.2010 16:22

Witam,

ja też jestem studentką i już od jakiegoś czasu szukam dobrego dojazdu do Chorwacji. Trudno znaleźć coś do Pula. Sama szukałam samolotu w okolice Rijeki. Najlepiej do Rijeki... ale to prawie niemożliwe, jeśli nie chce się wydawać grubych pieniędzy.

1) Najłatwiej dostać się w tym momencie do Dubrovnika i Splitu. Im szybciej zarezerwowane bilety tym tańsze. Na maj można kupić bilet w dwie strony za niecałe 250zł, ale potem już drożej ze względu na sezon.
http://www.norwegian.com/pl/

2) Tutaj wakacyjna linia autobusowa jednego biura podróży:
http://retman.pl/index.php?go=wyd&sub=6&nort=1

Jeżeli kupicie bilet w dwie strony i na mniej niż 16 dni spędzonych w Chorwacji, to opłata wynosi dokładnie 400zł. W linku są podane miejscowości w których można wysiąść, ale żeby dostać się do Pula powinniście brać pod uwagę Zagreb, Karlovac, ewentualnie Split. Z tym, że jeśli odległość od dnia przyjazdu do dnia wyjazdu jest większa niż 16 dni, bilet kosztuje 600 zł, więc nie jest juz to tak atrakcyjne.

3) Jeśli chcecie spędzić tam więcej niż 16 dni, to opłaca się wybrać inną opcję dojazdu autobusem, o której możecie poczytać tutaj:
http://www.globtourist.com/pliki/transp ... cennik.pdf

Dodatkowo jeśli macie jakieś dodatkowe uprawnienia żeglarskie, to bilet jest tańszy: "Cena za przejazd w dwie strony 395 zł/osobę, w jedną stronę 280 zł/osobę."