Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Amatorszczyzna

Ludzie pytają jak coś wygląda. Plaża, miasteczko, otoczenie... Tu można zakładać tematy z nazwą miejscowości i zdjęciami okolicy. Można wklejać też linki do zdjęć z innych portali by dać jak największy przegląd fotograficzny miejcowości. Proszę nie umieszczać zdjęć pobranych z innych serwisów.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Użytkownik usunięty
Amatorszczyzna

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 26.07.2007 07:47

1

Obrazek

2

Obrazek

3

Obrazek

4

Obrazek

5

Obrazek

6

Obrazek
krzysiek M.
Croentuzjasta
Posty: 271
Dołączył(a): 01.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) krzysiek M. » 26.07.2007 09:39

No fajne, mnie się podoba. Sam nie jestem specem od fotografii ale lubie podobne ujęcia. Generalnie fotografuje widoki co spotyka się z protestami rodzinki chcacej mieć foty na tle widoku, panoramy ,rzeźby itp. Na szczęście pojemność kart pozwala na robienie obu typu zdjęć.
Jeszcze raz twierdzę , że te zdjęcia to wcale nie taka amatorszczyzna.
Pozdrawiam.
K.
Rysio
Weteran
Avatar użytkownika
Posty: 13045
Dołączył(a): 23.07.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) Rysio » 26.07.2007 11:33

krzysiek M. napisał(a):No fajne, mnie się podoba. Sam nie jestem specem od fotografii ale lubie podobne ujęcia. Generalnie fotografuje widoki co spotyka się z protestami rodzinki chcacej mieć foty na tle widoku, panoramy ,rzeźby itp. Na szczęście pojemność kart pozwala na robienie obu typu zdjęć.
Jeszcze raz twierdzę , że te zdjęcia to wcale nie taka amatorszczyzna.
Pozdrawiam.
K.