Jestem teraz w Rogoznicy i posiadając WiFi korzystam z naszego TelePlay jeśli chodzi o koszta to płacimy zgodnie z naszym planem taryfowym będąc w Polsce jakość rozmowy jest także bardzo dobra.
P.s. Oczywiście jest to usługa dla klientów PLAY
euh napisał(a):Potwierdzam . Dostępność karty się skończyła , będąc w okolicach Zadaru poszukiwałem "niebieskiej karty " ,wszędzie mi mówiono , nie ma i nie będzie .
Ja też pytałem o "niebieską kartę" Tele 2 w salonie w Zadarze. I dostałem taką samą odpowiedź. W końcu skorzystałem z oferty T Mobile. Kupiłem kartę w salonie, miła pani wszystko uaktywniła, usługa zadziałała. Tylko, że pakiet 30 minut uszczuplał się wraz z każdą próbą połączenia - promocyjne minuty były "zjadane" już od chwili przyciśnięcia zielonej słuchawki przy wybieraniu połączenia, niezależnie od tego połączenie zostało odebrane. Oznaczało to, że każda nieskuteczna próba dodzwonienia się do kogoś w Polsce "kosztowała" 1 promocyjną minutę.
Co gorsza,podobnie zostały rozliczone połączenia roamingowe w Chorwacji. Po tym jak , zapomniawszy zabrać z apartamentu klucza, zatrzasnąłem główne drzwi wejściowe do budynku podjąłem kolejno kilka prób dodzwonienia się do mojej żony aby łaskawie te drzwi mi otworzyła. Żadne połączenie nie zostało odebrane, a mimo to naliczono mi za nie opłatę (do zapłaty c.a. 40 zł). Nie pozostaje nic innego jak pisać reklamację. A może ktoś miał podobne doświadczenia (mój polski operator to T Mobile)?
szpieg napisał(a):Po kilku dniach zadzwonił pan konsultant (nie ten któremu zgłaszałem problem) i oznajmił mi ,że sprawę wyjaśniali w dziele technicznym i wyszło wszystko w porządku... Coś musiałem źle powciskać,coś nie tak zrozumieć,itp,itd. Wytłumaczyłem wtedy gościowi ,że nie jest ważna kwota jaka nie zgadza mi się na rachunku (ok.45 zł.) ,tylko sama zasada !!! Nie jestem z pierwszej łapanki i nie dam się nabijać w butelkę !
Wiedziałem ,że mój rachunek będzie wysoki, ale wiedziałem też ,kiedy dzwoniłem do Polski lub do żony i znajomych w czasie pobytu w CRO ,a kiedy NIE . Facet cały czas uparcie wmawiał mi ,że już nic się nie da zrobić z tym tematem, że mogę sobie spróbować napisać sam do działu technicznego ,ale usłyszę tam to samo co od niego... Po ok.30 minutach (grzecznego) wymiany argumentów ,poprosiłem gościa ,aby to wszystko co mi do tej pory mówił ,przesłał mi na maila ,abym miał podkładkę do zgłoszenia problemu u techników T-mobile....
...................chwila ciszy..............i nagle gość mówi ,że ma dla mnie propozycję ,ale musi z kimś ważniejszym pogadać !!! ,........chwila muzyczki w słuchawce......... i jest: po rozmowie z kierownikiem i przeanalizowaniu moich 1,2 3 i 5 sekundowych połączeń ,postanowili mi zwrócić ich koszty !!!! w formie rabatu na kwotę 45 zł. do bieżącej faktury.
Piszę to po to, abyście nie dawali się robić w bambuko !!! Moi znajomi mówili mi,że mieli też jakieś tam dodatkowe koszty(nie wiadomo skąd) ,ale twierdzili :"przecież z nimi nie wygrasz...
NIE PRAWDA !!! Jesteś pewny, to kłuć się o swoje !!!!
Pozdrawiam wszystkich.
Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne