Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

4 gr za minutę rozmowy do Polski, Internet również tani

Jacy są Chorwaci, ile co kosztuje w Chorwacji, czy warto jadać w restauracjach, co zabrać ze sobą z Polski, czym najlepiej płacić, na co szczególnie uważać oraz wszystkie inne pytania i uwagi związane z wyjazdami, także te nietypowe czy specjalistyczne, powinny znaleźć się w tym miejscu.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
kotiz
Podróżnik
Posty: 20
Dołączył(a): 01.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) kotiz » 10.09.2012 13:17

Jestem teraz w Rogoznicy i posiadając WiFi korzystam z naszego TelePlay jeśli chodzi o koszta to płacimy zgodnie z naszym planem taryfowym będąc w Polsce jakość rozmowy jest także bardzo dobra.

P.s. Oczywiście jest to usługa dla klientów PLAY
antimadritista
Croentuzjasta
Posty: 147
Dołączył(a): 22.09.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) antimadritista » 22.09.2012 14:09

Została mi po powrocie z Cro niewykorzystana karta sim /VIP/ ważna do marca 2013 /,koszt min. do PL na stacjonarne 0,44 kn , gdyby ktoś był zainteresowany proszę o wiadomość na mail
rafael1986s
Podróżnik
Posty: 28
Dołączył(a): 14.02.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) rafael1986s » 08.01.2013 09:03

Niedawno znalazłem alternatywę dla rozmów w Chorwacji. Można się w Polsce zaopatrzyć w kartę lycamobile koszt wykonania rozmowy z cro do polski 0,28 zł a odebranie rozmowy 0,07 zł. Dostępność spora a numer działa w całej europie i stawki są takie same. jedyny minus że nie odsługują neta. Rozmowy w sieci są darmowe,czyli można kupić dwa startery i rozmawiać między sobą za free. Nawet starter można sobie u nich zamówić i za darmo przyślą pocztą. Całkiem ciekawa oferta dla turystów.
Majdan72
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 709
Dołączył(a): 30.08.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Majdan72 » 28.01.2013 01:16

euh napisał(a):Potwierdzam . Dostępność karty się skończyła , będąc w okolicach Zadaru poszukiwałem "niebieskiej karty " ,wszędzie mi mówiono , nie ma i nie będzie .

Ja też pytałem o "niebieską kartę" Tele 2 w salonie w Zadarze. I dostałem taką samą odpowiedź. W końcu skorzystałem z oferty T Mobile. Kupiłem kartę w salonie, miła pani wszystko uaktywniła, usługa zadziałała. Tylko, że pakiet 30 minut uszczuplał się wraz z każdą próbą połączenia - promocyjne minuty były "zjadane" już od chwili przyciśnięcia zielonej słuchawki przy wybieraniu połączenia, niezależnie od tego połączenie zostało odebrane. Oznaczało to, że każda nieskuteczna próba dodzwonienia się do kogoś w Polsce "kosztowała" 1 promocyjną minutę.
Co gorsza,podobnie zostały rozliczone połączenia roamingowe w Chorwacji. Po tym jak , zapomniawszy zabrać z apartamentu klucza, zatrzasnąłem główne drzwi wejściowe do budynku podjąłem kolejno kilka prób dodzwonienia się do mojej żony aby łaskawie te drzwi mi otworzyła. Żadne połączenie nie zostało odebrane, a mimo to naliczono mi za nie opłatę (do zapłaty c.a. 40 zł). Nie pozostaje nic innego jak pisać reklamację. A może ktoś miał podobne doświadczenia (mój polski operator to T Mobile)?

Miałem podobną akcję z T-mobile... , również policzyli mi 5zł. za każdy sygnałek (czy to do Polski,czy do żony lub znajomych w Cro)
Po powrocie do Polski zgłosiłem błędne naliczanie minut na swoim rachunku. Konsultant zgłoszenie przyjął ,ale bardzo niechętnie.Cały czas próbował mi wmówić ,że albo ktoś mnie złapał na 1 sek. lub ,że łączyło mnie z pocztą głosową.... :wink: Co kilka dni przychodził SMS ,że moja zgłoszona sprawa jest w realizacji. Nagle SMSy przestały przychodzić... Napisałem więc maila ,aby ktoś w końcu potraktował poważnie mój problem !
Następnego dnia przyszedł dobrze znany mi SMS ,że : "moja zgłoszona sprawa jest w realizacji".
Po kilku dniach zadzwonił pan konsultant (nie ten któremu zgłaszałem problem) i oznajmił mi ,że sprawę wyjaśniali w dziele technicznym i wyszło wszystko w porządku... :( Coś musiałem źle powciskać,coś nie tak zrozumieć,itp,itd. Wytłumaczyłem wtedy gościowi ,że nie jest ważna kwota jaka nie zgadza mi się na rachunku (ok.45 zł.) ,tylko sama zasada !!! Nie jestem z pierwszej łapanki i nie dam się nabijać w butelkę !
Wiedziałem ,że mój rachunek będzie wysoki, ale wiedziałem też ,kiedy dzwoniłem do Polski lub do żony i znajomych w czasie pobytu w CRO ,a kiedy NIE . Facet cały czas uparcie wmawiał mi ,że już nic się nie da zrobić z tym tematem, że mogę sobie spróbować napisać sam do działu technicznego ,ale usłyszę tam to samo co od niego... Po ok.30 minutach (grzecznego) wymiany argumentów ,poprosiłem gościa ,aby to wszystko co mi do tej pory mówił ,przesłał mi na maila ,abym miał podkładkę do zgłoszenia problemu u techników T-mobile....
...................chwila ciszy..............i nagle gość mówi ,że ma dla mnie propozycję ,ale musi z kimś ważniejszym pogadać !!! ,........chwila muzyczki w słuchawce......... i jest: po rozmowie z kierownikiem i przeanalizowaniu moich 1,2 3 i 5 sekundowych połączeń ,postanowili mi zwrócić ich koszty !!!! w formie rabatu na kwotę 45 zł. do bieżącej faktury. :mrgreen: :lol: :P
Piszę to po to, abyście nie dawali się robić w bambuko !!! Moi znajomi mówili mi,że mieli też jakieś tam dodatkowe koszty(nie wiadomo skąd) ,ale twierdzili :"przecież z nimi nie wygrasz...
NIE PRAWDA !!! Jesteś pewny, to kłuć się o swoje !!!!
Pozdrawiam wszystkich. :papa:
Michalm2012
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 415
Dołączył(a): 06.07.2012

Nieprzeczytany postnapisał(a) Michalm2012 » 01.02.2013 11:39

Dziwne, bo jak byliśmy w 06-07 2012 to w kiosku w Trogirze bez problemu kupiłem Tele2 100mb za 55kun.
Później tą kartę włożyłem do modemu Play (bez simlocka fabrycznie 119zł) i internet miałem prawie 2 tygodnie.
Zasięg był wszędzie bardzo dobry.
jakubah
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 95
Dołączył(a): 07.07.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) jakubah » 11.02.2013 20:21

Tele2 działa ok ale jest myk z czasem w roku ubiegłym wrzesnia już mi nie złapało
euh
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 76
Dołączył(a): 21.06.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) euh » 13.02.2013 13:20

szpieg napisał(a):Po kilku dniach zadzwonił pan konsultant (nie ten któremu zgłaszałem problem) i oznajmił mi ,że sprawę wyjaśniali w dziele technicznym i wyszło wszystko w porządku... :( Coś musiałem źle powciskać,coś nie tak zrozumieć,itp,itd. Wytłumaczyłem wtedy gościowi ,że nie jest ważna kwota jaka nie zgadza mi się na rachunku (ok.45 zł.) ,tylko sama zasada !!! Nie jestem z pierwszej łapanki i nie dam się nabijać w butelkę !
Wiedziałem ,że mój rachunek będzie wysoki, ale wiedziałem też ,kiedy dzwoniłem do Polski lub do żony i znajomych w czasie pobytu w CRO ,a kiedy NIE . Facet cały czas uparcie wmawiał mi ,że już nic się nie da zrobić z tym tematem, że mogę sobie spróbować napisać sam do działu technicznego ,ale usłyszę tam to samo co od niego... Po ok.30 minutach (grzecznego) wymiany argumentów ,poprosiłem gościa ,aby to wszystko co mi do tej pory mówił ,przesłał mi na maila ,abym miał podkładkę do zgłoszenia problemu u techników T-mobile....
...................chwila ciszy..............i nagle gość mówi ,że ma dla mnie propozycję ,ale musi z kimś ważniejszym pogadać !!! ,........chwila muzyczki w słuchawce......... i jest: po rozmowie z kierownikiem i przeanalizowaniu moich 1,2 3 i 5 sekundowych połączeń ,postanowili mi zwrócić ich koszty !!!! w formie rabatu na kwotę 45 zł. do bieżącej faktury. :mrgreen: :lol: :P
Piszę to po to, abyście nie dawali się robić w bambuko !!! Moi znajomi mówili mi,że mieli też jakieś tam dodatkowe koszty(nie wiadomo skąd) ,ale twierdzili :"przecież z nimi nie wygrasz...
NIE PRAWDA !!! Jesteś pewny, to kłuć się o swoje !!!!
Pozdrawiam wszystkich. :papa:


Ja zgłosiłem reklamacje i było podobnie. Dział techniczny twierdzi, że wszystko jest ok. Później zadzwoniła do mnie konsultantka, że mogą mi dać jakiś rabat na abonament i zapomnimy o sprawie. Grzecznie odmówiłem i po ca. tygodniu dostałe odpowiedź że moja reklamacja jest w całości uwzględniona.
Moim zdaniem sprawa wygląda tak: operator w HR ewidencjonuje każdą próbę połączenia jako połączenie zrealizowane. Wykaz połączeń przedstawia operatorowi w PL, który na tej podstawie wystawia fakturę. Z kwestionowaniem zrealizowania połączeń jest problem bo ciężko jest dostać wykaz połączeń odebranych osoby, do której się próbowano dodzwonić.
Ale jak wskazuje doświadczenie odrobina determinacji może sprawić, że reklamacja będzie uznana.

Pozostaje mieć nadzieję, że po wejściu HR do UE konieczność "kombinowania" by dzwonić do PL za w miarę rozsądne pieniądze odpadnie . Moje połączenia roamingowe z SK i H były rozliczane prawidłowo, a ich koszt w sumie był niewielki.
slawekewa
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 364
Dołączył(a): 07.05.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) slawekewa » 14.02.2013 21:59

Ja kupiłem na poczcie kartę do telefonu stacjonarnego ( budka telefoniczna) musiałem wybrać numer co był na karcie potem stacjonarny w Polsce i też było tanio.
Poprzednia strona

Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne



cron
4 gr za minutę rozmowy do Polski, Internet również tani - strona 3
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone