te kiero napisał(a):z zewnątrz widzimy, że poskładana, a interior jakiś specjalny czy standardowy
wnętrze jest maksymalnie doposażone i jeszcze nie skończone, celem było zamontowanie wszystkiego co było dostępne w tym modelu na rynek japoński i USA (bo tam mieli najwięcej bajerów).
Niektórych drobiazgów szukałem dzień w dzień przez dwa lata, np licznik który jest mega rarytasem, podświetlany prawdziwymi świetlówkami, podświetlana wskazówka, przyciemniona szybka, cyfrowe liczniki przebiegu i skala do 240km/h. Dla jasności cen różnych zabawek koszt np takiego licznika wynosi prawie tyle co najniższa krajowa w PL

no ale hobby to taka choroba nie uleczalna
Przykładowe zmiany na oryginalnych częściach:
- klimatronik z wersji japońskiej
- licznik digital EDM VTEC
- skórzane wnętrze
- elektrycznie sterowany fotel pasażera
- elektryczne składanie lusterek
- podgrzewanie lusterek
- głośnik DSP JDM na desce
- Air Refiner (oczyszczacz powietrza)
- radio i cały system przełożony z Accorda 6 gen ES
- map light (lampki do czytania map w suficie)
- doświetlanie w drzwiach
- doświetlanie podłogi
- tunel przedni z podłokietnikiem i schowkiem + przespawany ręczny na prawą stronę
- tylne dzielenie siedzisk USDM
- podajniki pasów
- poluźniacze pasów
- podgrzewanie foteli z regulacją od Hondy Legend
- sterowanie wysokością świecenie lamp
- przełącznik wysuwania anteny tylko do połowy
- podświetlany przycisk szyby kierowcy
- kontrolka zapalonych świateł
- podświetlany sterownik składania lusterek
- panel pod radiem na dodatkowe przyciski z Accorda 6gen USDM
- dodatkowe przyciski w panelu tweetera zrobione na wzór oem
- domykanie szyb (nie oryginalne)
- bagażnik otwierany z pilota (nie oryginalne)
- i pewnie coś jeszcze
+ sporo rzeczy które miałem juz fabrycznie jako nie spotykane w biednych wersjach, np:
- airbag dla pasażera
- kontrolka pasów + sygnał niezapiętego pasa
- subwoofer z tyłu między siedziskami z własnym wzmacniaczem
- sygnał nie wyłączonych świateł
- sygnał zostawionego kluczyka w stacyjce
- możliwość zamknięcia szyb i szyberdachu jeszcze chwile po wyjęciu kluczyka
- podświetlana stacyjka
- tempomat
- klimatyzacja manualna
- fabryczny brak tylnej wycieraczki i światła przeciwmgłowego w zderzaku co sprawia że tył wygląda dużo ładniej
- trzecie światło stopu na szybie
- skórzana kierownica
- regulacja podświetlania deski
- itp itd
jeszcze nie wszystko jest skończone. Aktualnie trwa walka z pierwszym w PL sterowaniem radiem z kierownicy na częściach oem honda.
Docenić zmiany potrafi tylko fanatyk tego modelu, dla nieobeznanych nie ma to znaczenia więc fotki tutaj były by nie wskazane.
Za to kilka fotek z Makarskiej
widok z balkonu nr 2 na kwaterze

balkon nr 1

atrakcje balkonowe, już jadalne

no to ruszamy w miasto

mijamy jakiegoś mafioze

ten już chyba ma wzięte

widoki


po całodniowym plażingu na zakończenie dnia "karolek"

Następnego dnia odpalamy czarną machine, i wylatujemy z Makarskiej:

przebijamy sie przez tunel pod masywem górskim przez prawie 5 kilometrowy tunel Sv Ilija za jedyne 10kn

podążamy ok 40 km po górskich wzniesieniach by dotrzeć do Imotski i obejrzeć Modre jezioro, polecam każdemu bo widoki fantastyczne! trzeba koniecznie oglądać na żywo. Troche błądzilismy bo nie było drogowskazów ale z pomoca nawigacji znaleźliśmy jezioro Modre





po powrocie znowu spotykamy jakiegoś nawalonego gościa

i kończymy dzień nad Adriatykiem

za późno wyjechaliśmy ale jeszcze raz tam jedziemy żeby obejrzeć drugie fajne jezioro

no i na dniach wyprawa do Dubrownika.
Może coś ktoś poleca w okolicach Makarskiej?