Lunatic napisał(a):Witam
Wybieramy się pierwszy raz do Chorwacji (5 osób - 2 pary i 1solówka) wyjazd 23.06.2012 z Wielkopolski planujemy pobyt dwutygodniowy z zwiedzeniem większości obszaru Chorwacji. Może ktoś mi podpowiedziec jakie są szanse znalezienia w tym terminie apartamentów dla takiej grupki na np. 1-2 dni w danym miejscu i jak to w przybliżeniu wygląda cenowo. Początkowo planowałem wynajęcie apartamentów w dwóch miejscach jednak wychodzi zbyt wiele kilometrow do jazdy z cofaniem się na nocleg. Poprosze o podpowiedź
Napisałeś większości obszaru. Pytanie o jakim obszarze mowa - wybrzeże, głąb lądu, wyspy?
Ja jestem zwolennikiem jazdy w ciemno i tak jeżdżę od lat z rodziną, wiec temat nie jest mi obcy również na temat noclegów tranzytowych i powiem tobie tak:
We wszystkich znanych i mniej znanych miejscach w Cro te przynajmniej od 10km w głąb kraju od wybrzeża można śmiało jechać i nocleg się znajdzie. Nie mylić faktu że w każdej mijanej miejscowości będą napisy APARTAMENT - SOBE - ZIMMER takowe w okolicach jakiś jezior czy ciekawostek historyczno-geograficznych. Nie mam pojęcia co obejmuje Wasz plan i jakie miejsca ale Chorwacja to długa kicha i właściwie dużo czasu nawet bardzo dużo czasu można spędzić w aucie (nie szkoda wam tego czasu?) Jadranka w sezonie potrafi być powolna, autostrady różnie może być, po za tym do tych ciekawszych miejsc nie dojeżdża się autostradami.
Reasumując w głębi lądu nocleg na 1-2 noce jest bez problemu, na wybrzeżu i wyspach jest ale o niego trudniej i drożej. Przeciętnie te pierwsze na waszą piątkę 40-60 euro te drugie może być i 100 euro i więcej noc.