Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

PODACA 2017!

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
VONPLES
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2671
Dołączył(a): 30.06.2010
PODACA 2017!

Nieprzeczytany postnapisał(a) VONPLES » 31.12.2016 00:49

Żeby już w Nowym Roku 2017 Roku nikt nie musiał mnie wyręczać....ROZPOCZYNAM PODACĘ 2017!! a propos.. Ponieważ VONPLES długo nie rozpoczyna wątku (a szkoda) postanowiłem go w tym roku wyręczyć. Niestety nie mam takiego doświadczenia jak mój poprzednik ponieważ w Podacy byłem tylko dwa razy w 2014 i 2015 roku, ale chętnie podzielę się spostrzeżeniami. W tym roku również bierzemy pod uwagę ta miejscowość, oczywiście jeśli wakacje w Chorwacji dojdą do skutku. Zachęcam wszystkich do zamieszczenia wpisów. (Pozdrav dla Janusz Bajcera :wink: )
Dla "świeżych" cropl-uczestników...7-razy w Podacy :D Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym 2017 roku :lol:
Zapraszam do...... wątku :D
Ostatnio edytowano 31.12.2016 01:03 przez VONPLES, łącznie edytowano 1 raz
słoma79
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2166
Dołączył(a): 29.11.2015

Nieprzeczytany postnapisał(a) słoma79 » 31.12.2016 01:19

Czuję się zaproszony :mrgreen:
VONPLES
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2671
Dołączył(a): 30.06.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) VONPLES » 31.12.2016 01:35

słoma79 napisał(a):Czuję się zaproszony :mrgreen:

....ależ oczywiście....miejsca ci u nas dostatek.. :D
Janusz Bajcer
Moderator globalny
Avatar użytkownika
Posty: 107657
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 31.12.2016 01:49

VONPLES napisał(a):(Pozdrav dla Janusz Bajcera :wink: )

Zapraszam do...... wątku :D