Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Mareda Novigrad

Dla miłośników namiotów, przyczep i biwakowania. Standardy, ceny, ciekawe miejsca do zwiedzenia przez trampingowców.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
damiano76
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 26.06.2013
Mareda Novigrad

Nieprzeczytany postnapisał(a) damiano76 » 26.06.2013 19:29

Witam wszystkich jestem nowy w temacie forum i wyjazdów do Chorwacji.Śmigać będziemy z Piły. W tym roku zdecydowaliśmy się na wyjazd na południe,po po tym jak 3 razy z roku na rok nad naszym Bałtykiem zmokły głowy. Czytam i czytam forum uważnie i jedziemy 01,06 pod Novigrad do Maredy przez Niemcy, Austrię i Słowenię autostradami tak więc w grę wchodzą winiety. Po pobycie w Maredzie chcemy śmignąć do Wenecji. Tak więc mam nadzieję że przeczytane posty na tym forum zaowocują .Pozdrawiam po powrocie dam znać jak było z opisem kempingu
Temcza
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 410
Dołączył(a): 27.09.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Temcza » 26.06.2013 19:38

To już na 7 raz na Maredzie:-) Bardzo fajny camp,polecamy club makumba kierunek Umag i pyszne lody Ledo:-)
Z Porecia macie wycieczki do Wenecji.......dla mnie miazga:) start 8.00-10.30 Wenecja-17.15 powrót do Porecia.4 km od Maredy urocze miasteczko Novigrad i 2 markety Plodine i Mercator.W markecie na campie ceny ok 20% wyższe niż w Novigradzie,Pozdrawiamy i udanego wypoczynku.Dla nas to ostatni dzień:(
damiano76
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 26.06.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) damiano76 » 26.06.2013 20:39

Super wielkie dzięki Temcza za podpowiedz gdyby coś Ci się przypomniało pożytecznego pisz :-), To na to wychodzi że się miniemy. Pozdrawiam
damiano76
Plażowicz
Posty: 5
Dołączył(a): 26.06.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) damiano76 » 15.07.2013 09:32