Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Filmiki & glazba Hrvatska : - )

Dział dla miłośników nie tylko czystej turystyki i wypoczynku. Nauka języka chorwackiego. Tematy publicystyczne, historia, film, muzyka, literatura, sport i kuchnia chorwacka.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Janusz Bajcer
Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 96161
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 06.06.2007 01:15

To i ja dorzucę coś do Adasiowego wątku :lol: Chyba nie było.







Ps. Widzę, że Adam11 robi postępy w pisaniu postów (he,he :wink: :lol: :lol: )
Janusz Bajcer
Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 96161
Dołączył(a): 10.09.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) Janusz Bajcer » 06.06.2007 01:35

Chyba też nie było





Annetta
Podróżnik
Posty: 19
Dołączył(a): 28.05.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Annetta » 06.06.2007 01:57

Chciałam poczuć ten "klimat" i dzięki Wam już jest, a do wyjazdu 9 dni :D
Adam.B
Cromaniak
Posty: 4491
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Adam.B » 06.06.2007 16:12

Panie Januszu ; ))) postępy eheh :) no pisze wolniej ale wyrażniej żeby nie było niepotrzebnych nieprzyjemności :) z którymi sie już spotkałem tutaj niestesty :( ale cóż życie :) pozdrawiam :) :) a co do filmików :) ładne :) ale moje lepsze :))))) hehe :) <Spoko>
Adam.B
Cromaniak
Posty: 4491
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Adam.B » 06.06.2007 16:18

kolejny filmik :)


Croatia the Beautiful
kafur
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 308
Dołączył(a): 02.03.2007
Re: Filmiki ~ CroatiA :)

Nieprzeczytany postnapisał(a) kafur » 06.06.2007 17:34

adam11 napisał(a):Filimiki o Cro :) Specjalnie dla was :lol:



Croatia - Moja Domovina

- CroaTia



Dalmacja :) zdecydowanie nr 1 filmik :)



Lipa Hrvatska - Beautiful Croatia Part I



Dalmatien



Croatia - Dalmacja

mam nadzieje ze będzie sie wam podobało pozdrawaim :)
Oj podobało sie podobało :D aż mi sie pucha dość szeroko uśmiechneła :D jeszcze tylko 30 dni :roll:
Adam.B
Cromaniak
Posty: 4491
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Adam.B » 06.06.2007 19:22

:lol: :lol: :lol:
Hunter
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 338
Dołączył(a): 22.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Hunter » 06.06.2007 20:12

No i właśnie Janusza B. brakowało mi w tym wątku :)

Z niego jest bardzo dobra "wyszukiwarka" :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam :papa: Panie Januszu :D Do dzieła...................

A ja tym czasem odpocznę :lol: :lol: :lol: :hut:
mkm
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 5456
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) mkm » 06.06.2007 21:55

Dla małego wytchnienia od Cro - patriotycznego folku proponuję trochę klimatu BiH :
-
-
I jeszcze troszeczkę Srbija - folku -
Pozdrav. :D
Adam.B
Cromaniak
Posty: 4491
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Adam.B » 08.06.2007 12:28

:) cr0 fanki Piłkarskie :) , piękne :)

Adam.B
Cromaniak
Posty: 4491
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Adam.B » 08.06.2007 12:35

Plitivce :)




Plitvice Lakes Croatia




National Park Plitvice Lakes

Adam.B
Cromaniak
Posty: 4491
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Adam.B » 08.06.2007 12:39



Tučepi

specjalnie dla Ines :lol: :D , bo we wszystkich postach wspomina :) o Tucepi :) ehhe :) Miłego oglądania :)
kafur
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 308
Dołączył(a): 02.03.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) kafur » 08.06.2007 16:43

[quote="adam11"]:) cr0 fanki Piłkarskie :) , piękne :)

[/qu ote] Przyznam ze jest oko na czym zawiesić :roll: :wink: :D
Adam.B
Cromaniak
Posty: 4491
Dołączył(a): 12.02.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) Adam.B » 08.06.2007 19:50

:D :lol: Hunter nie odpoczywaj :) za długo :) wracaj i mi pomagaj :) bo ludzie chcą oglądać new movies :)
kafur
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 308
Dołączył(a): 02.03.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) kafur » 08.06.2007 20:55

adam11 napisał(a)::D :lol: Hunter nie odpoczywaj :) za długo :) wracaj i mi pomagaj :) bo ludzie chcą oglądać new movies :)
:D :D :D :D :D a żebyś wiedział D :wink:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kultura Chorwacka


  • Podobne tematy
    Ostatni post

cron
Filmiki & glazba Hrvatska : - ) - strona 5
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019