Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

czy to już miłość czy tylko zauroczenie?

Ludzie pytają jak coś wygląda. Plaża, miasteczko, otoczenie... Tu można zakładać tematy z nazwą miejscowości i zdjęciami okolicy. Można wklejać też linki do zdjęć z innych portali by dać jak największy przegląd fotograficzny miejcowości. Proszę nie umieszczać zdjęć pobranych z innych serwisów.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
papuga007
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 672
Dołączył(a): 29.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) papuga007 » 25.09.2010 21:24

[quote:1950f1a94a="Jacek S"]Fajne zdjęcie tej eskadry.[/quote]

no fajne, zrekompensowało nam zachód słońca - miał być najpiękniejszy w Cro (tak piszą w przewodnikach) a tu chmury przylazły i :evil: ....nici

dla Was jeszcze 2 fotki, a myślałam, że już "skończony" temat :P :wink:

nadlatują ......parę dni wcześniej ćwiczyli nad Maslenicą
Obrazek

Obrazek

pozdrawiam
Ostatnio edytowano 21.02.2012 14:43 przez papuga007, łącznie edytowano 1 raz
jakubklecel
Podróżnik
Posty: 27
Dołączył(a): 20.02.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) jakubklecel » 20.02.2011 18:05

zdjęcia przepiękne, a gdzie są robione te za Dubrownikiem?
papuga007
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 672
Dołączył(a): 29.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) papuga007 » 20.02.2011 18:47

[quote:5bbaff9e23="papuga007"]szczerze to nie wiem dokładnie gdzie to jest :?: , zrobiliśmy to zdjęcie po drodze właśnie , na pewno jest to gdzieś między Dubrownikiem a Makarską

Obrazek

jakieś typy ?[/quote]

jeżeli chodzi Ci o to to napisałam ,że nie pamiętam gdzie to było :oops: , może ktoś skojarzy , reszta zdjęć opisana
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 21.02.2012 14:44 przez papuga007, łącznie edytowano 1 raz
amigo
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 38
Dołączył(a): 12.03.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) amigo » 25.02.2011 20:12

Bardzo fajne fotki . Zadam pytanie może niektórym wydawać się głupie . Jak się robi zdjęcia burzy na których widać pioruny , zawsze mnie to ciekawiło ?
papuga007
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 672
Dołączył(a): 29.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) papuga007 » 25.02.2011 20:33

witaj amigo

w skrócie to tak :
1. statyw
2. burza :D
3. aparat nastawiony na długi czas naświetlania i .......
modlimy się :wink: , żeby dużo w tym czasie było wyładowań
ot cała filozofia
smoki3
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 4373
Dołączył(a): 29.11.2007

Nieprzeczytany postnapisał(a) smoki3 » 27.02.2011 14:57

papuga007 napisał(a):Trogir - w małej... malutkiej pigułce


Obrazek




Czy 43, to nie to samo pranie :?: :wink: :lol:
papuga007
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 672
Dołączył(a): 29.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) papuga007 » 28.02.2011 10:28

smoki3 - no jakby na to nie patrzeć ..... to to samo, tylko z innego kąta :wink:, u Ciebie jeszcze kawałek nogawki widac na pierwszym planie :lol:
consett0805
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1489
Dołączył(a): 18.11.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) consett0805 » 03.03.2011 02:54

papuga007 zachłysnąłem się tym co tu podałaś na tacy. Przepiękne foty. Prócz Splitu to chyba byłem wszędzie. Rewela
Zdradź czym są one robione proszę. :D
Vjetar
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 45309
Dołączył(a): 04.06.2008

Nieprzeczytany postnapisał(a) Vjetar » 03.03.2011 09:09

consett0805 napisał(a): ... czym są one robione proszę. :D


Exif prawdę Ci powie :wink:
Model : Canon EOS 400D DIGITAL
papuga007
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 672
Dołączył(a): 29.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) papuga007 » 03.03.2011 10:32

Jacek S napisał(a):
consett0805 napisał(a): ... czym są one robione proszę. :D


Exif prawdę Ci powie :wink:
Model : Canon EOS 400D DIGITAL


święte słowa .. powie, powie
dodatkowo Canon EOS 50D, bo teraz córka z tatą na aparaty wojnę robią :D
consett0805
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1489
Dołączył(a): 18.11.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) consett0805 » 03.03.2011 13:20

Dzieki, zawsze chciałem robić fajne nocne zdjęcia, bo okazji było, ale jakoś zawsze po kościach się rozchodziło i bazuję na zwykłej cyfrówce no ale to klasa czas myśleć o czymś bardziej poważniejszym 8O
Nenti
Autostopowicz
Posty: 3
Dołączył(a): 20.09.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) Nenti » 08.03.2011 19:04

Śliczna ta Twoja Chorwacja
papuga007
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 672
Dołączył(a): 29.08.2010

Nieprzeczytany postnapisał(a) papuga007 » 09.03.2011 13:40

cieszę się ,że to co widziały moje oczy :roll: ... Wam także się podoba
może niektórzy odwiedzą te miejsca i podzielą się swoją "miłością" albo "zauroczeniem"

pozdrawiam i byle do lata :wink:
santosz
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1181
Dołączył(a): 02.08.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) santosz » 11.03.2011 16:24

Ciekawe zdjecia i technicznie i tematycznie, wiele miejsc widziałem już ale tez bardzo wiele jeszcze mam ochote zobaczy=ć dzięki Twoim zdjęciom pzdr i dziekuje
walbart
Globtroter
Avatar użytkownika
Posty: 54
Dołączył(a): 09.03.2011

Nieprzeczytany postnapisał(a) walbart » 18.03.2011 09:46

Papuga 007 dzięki z super zdjęcia
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Chorwacja w naszym obiektywie



cron
czy to już miłość czy tylko zauroczenie? - strona 7
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019