Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzesień)

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
a_nula
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 217
Dołączył(a): 13.09.2010
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) a_nula » 07.08.2012 13:32

jak czytałam tą relację w zeszłym roku, nie przypuszczałam, że w tym roku pojadę na Brac, no i co? - muszę czytać od nowa :D
tony montana
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 10971
Dołączył(a): 14.01.2012
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) tony montana » 07.08.2012 13:36

nero napisał(a):Dobrze, że w drodze powrotnej było się gdzie opłukać, bo Jadran jakiś taki strasznie słony w tym roku ;)
Przy okazji rzut oka na drugą stronę mieścinki i zatoki, którą spenetrowaliśmy wcześniej.

Obrazek

cdn.


Tu się właśnie kąpaliśmy z Marcinem74 będąc na skuterze w Puciscy (zerkam do notatek: w sobotę 21.07.2012 :)). Prysznic obok - dobra rzecz :)

pozdro
maslinka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 11500
Dołączył(a): 02.08.2008
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) maslinka » 07.08.2012 13:43

tony montana napisał(a):Tu się właśnie kąpaliśmy z Marcinem74 będąc na skuterze w Puciscy (zerkam do notatek: w sobotę 21.07.2012 :)). Prysznic obok - dobra rzecz :)

A my kawałek po drugiej stronie nabrzeża, też 21 lipca 8O (to też z notatek :lol:). Była tam mała plaża i prysznic tuż obok.

Tony, normalnie deptaliśmy sobie po piętach :lol: Fajnie, że udało się spotkać! I to dwa razy :D

Nero, cieszę się, że znowu piszesz :D Pucisca bardzo nam się podobała. Pewnie byłoby tam fajnie wieczorem.

Pozdrawiam Maniaków Bracza :D

P.S. Muszę w końcu zajrzeć do Klubu...
tony montana
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 10971
Dołączył(a): 14.01.2012
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) tony montana » 07.08.2012 13:46

maslinka napisał(a):
tony montana napisał(a):Tu się właśnie kąpaliśmy z Marcinem74 będąc na skuterze w Puciscy (zerkam do notatek: w sobotę 21.07.2012 :)). Prysznic obok - dobra rzecz :)

A my kawałek dalej w prawo, też 21 lipca 8O (to też z notatek :lol:). Była tam mała plaża, a później fajnie było się spłukać pod tym prysznicem :)

Tony, normalnie deptaliśmy sobie po piętach :lol: Fajnie, że udało się spotkać! I to dwa razy :D

Nero, cieszę się, że znowu piszesz :D Pucisca bardzo nam się podobała. Pewnie byłoby tam fajnie wieczorem.

Pozdrawiam Maniaków Bracza :D

P.S. Muszę w końcu zajrzeć do Klubu...


No nie żartuj ;) No, ale pewnie w innych godzinach (my byliśmy jakoś między 13 a 14) bo widziałbym Was jadąc powolutku skuterem po kapieli do Studenaca za Klesarską szkołą

Edit - a dobra teraz doczytałem, że byliście po drugiej stronie. Tam z kolei pojechaliśmy skuterem, aby INNĄ drogą niż wjechaliśmy (wjechaliśmy od strony nowego ronda oczywiście i na rondzie w lewo, gdy wjeżdża się do Puciscy od strony Postiry) wyjechać z Puciscy, mega lazurowa woda była po drugiej stronie na "końcu Puciscy"
maslinka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 11500
Dołączył(a): 02.08.2008
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) maslinka » 07.08.2012 13:53

tony montana napisał(a):No nie żartuj ;) No, ale pewnie w innych godzinach (my byliśmy jakoś między 13 a 14) bo widziałbym Was jadąc powolutku skuterem po kapieli do Studenaca za Klesarską szkołą

Hehe, zmieniłam trochę post, ale w cytowaniu zostaje :lol: Bo to jednak była plaża naprzeciw Klesarskiej Szkoły, po drugiej stronie mariny, a Wy zdaje się kąpaliście się w okolicach szkoły?

Już sprawdzam godziny na fotkach...

Do Pucisci (jak to się odmienia? :roll:) przyjechaliśmy o 13:30. Krótki spacer w stronę Klesarskiej Szkoły, a potem do 14:30 siedzieliśmy w knajpce na piwie i naleśnikach - taki zacieniony ogród, przy nabrzeżu, ale trochę cofnięty, koło Studenca.
Potem dopiero poszliśmy w stronę kościoła i kąpaliśmy się po drugiej stronie nabrzeża.

Wychodzi na to, że byliśmy w miasteczku w tym samym czasie :lol:
tony montana
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 10971
Dołączył(a): 14.01.2012
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) tony montana » 07.08.2012 13:58

maslinka napisał(a):
tony montana napisał(a):No nie żartuj ;) No, ale pewnie w innych godzinach (my byliśmy jakoś między 13 a 14) bo widziałbym Was jadąc powolutku skuterem po kapieli do Studenaca za Klesarską szkołą

Hehe, zmieniłam trochę post, ale w cytowaniu zostaje :lol: Bo to jednak była plaża naprzeciw Klesarskiej Szkoły, po drugiej stronie mariny, a Wy zdaje się kąpaliście się w okolicach szkoły?


tak, prysznic ze zdjęcia Nero jest oddalony od szkoły może o 100 metrów
maslinka napisał(a):Już sprawdzam godziny na fotkach...


kurcze, a u mnie wszystkie exify powariowały jak sprawdzam czasami kiedy coś było itd ...


maslinka napisał(a):Do Pucisci (jak to się odmienia? :roll:) przyjechaliśmy o 13:30. Krótki spacer w stronę Klesarskiej Szkoły, a potem do 14:30 siedzieliśmy w knajpce na piwie i naleśnikach - taki zacieniony ogród, przy nabrzeżu, ale trochę cofnięty, koło Studenca.
Potem dopiero poszliśmy w stronę kościoła i kąpaliśmy się po drugiej stronie nabrzeża.

Wychodzi na to, że byliśmy w miasteczku w tym samym czasie :lol:


Tak, natomiast jednak wydaje mi się, że gdy my JUŻ wyjeżdżaliśmy - to Wy dopiero wjeżdżaliście, no ale w każdym razie równie dobrze mogliśmy na siebie wpaść - choć ja na skuterze mógłbym skończyć w szpitalu ;) :P 8) 8O (gdybyśmy na siebie DOSŁOWNIE wpadli ;) )

Anyway - niezła jazda nie? :)

Nerowie - sorry za OT :)

Edit jeszcze raz - sprawdzilem exify - mieliśmy tylko małego Nikona a na nim exify sa ok

kąpiel - 13.15-13.20, Studenac przy skuterze, 13:27, Wyjazd z Puciscy - lazurowa woda na "końcu Puciscy" - 13.37 - czyli jednak się minęliśmy, gdzie parkowaliście Fabiaka?
Fatamorgana
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 6244
Dołączył(a): 08.09.2009
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) Fatamorgana » 07.08.2012 14:30

Bajećnie! Opravdu! 8O :D
kaszubskiexpress
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 14472
Dołączył(a): 12.04.2005
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) kaszubskiexpress » 07.08.2012 15:08

No i się ogarnęli z tą relacją :wink:

Przez te ostatnie zmiany o mało bym przegapił. 8)
maslinka
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 11500
Dołączył(a): 02.08.2008
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) maslinka » 07.08.2012 15:15

tony montana napisał(a):gdzie parkowaliście Fabiaka?

Na dużym parkingu przed miasteczkiem, koło boiska. Niedaleko za rondem, po lewej stronie. Potem okazało się, że na samym nabrzeżu było sporo wolnych, darmowych miejsc... Ale już nie przestawialiśmy.
nero
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2541
Dołączył(a): 26.06.2006
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) nero » 07.08.2012 21:30

tony montana napisał(a):Nerowie - sorry za OT :)

Nie no ... :)
Teraz wiemy przynajmniej dlaczego tony nie skończył w szpitalu ;)

a_nula napisał(a):jak czytałam tą relację w zeszłym roku, nie przypuszczałam, że w tym roku pojadę na Brac, no i co? - muszę czytać od nowa :D

To jak to w końcu wyszło? Remont już zakończony czy go sobie odpuściliście ;)
Czytasz od nowa? 8O :lol:

kaszubskiexpress napisał(a):No i się ogarnęli z tą relacją :wink:

Rozkręcam się :P

Fatamorgana napisał(a):Bajećnie! Opravdu! 8O :D

Fest Bajećnie ... to dopiero będzie ;)
helen
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1932
Dołączył(a): 08.02.2008
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) helen » 07.08.2012 21:41

A avatar jaki piękny mają :) :) pozdrawiam
nero
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2541
Dołączył(a): 26.06.2006
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) nero » 08.08.2012 13:24

helen napisał(a):A avatar jaki piękny mają :) :) pozdrawiam

Dziękuję :D
Do nowej szaty się trzeba dostosować ;)
My również pozdrawiamy i dalej trzymamy kciuki :!:

cd.

Podczas każdego powrotu do Povlji, pewien odcinek drogi zajmuje nam zdecydowanie za dużo czasu.
Oczywiście jak zwykle to moja wina :D ale ... nie da rady obojętnie przejechać mając takie widoki ;)
Tu, jedyne bezpieczne miejsce od którego to wszystko się zaczyna :mrgreen:

Obrazek

Za późniejsze postoje zbierałam niestety niezłe baty. Nero zmuszony był stawać co chwilę na poboczu którego ... nie było :?
Nie wiem czy ktoś poza mną zwrócił uwagę na ten "obrazek", ale dla mnie był on supermegahit (czytaj wyjątkowy) :hearts:
Najwidoczniej już wtedy przeczuwałam, że następny pobyt będzie właśnie gdzieś hen, hen ... tam :D


Obrazek

Obrazek

Jako, że Selca i Sumartin leżą bardzo blisko naszej Povlji, jesteśmy tam częstymi gośćmi.

Obrazek

Za każdym razem jest "coś" nowego :D
A to ludzi na drzewo przykleją ...

Obrazek

Dach zburzą żeby był lepszy widok :D

Obrazek

Owoce kuszą - kiwi, granaty i ... mniam mniam migdałki :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jedynie kościół pozostaje zawsze taki sam.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeszcze szybkie straganowe zakupy w Sumartin.
Widok, który każdy kto dobija na Brač od tej strony, zna pewnie doskonale :D

Obrazek

i ... wracamy do naszych gospodarzy.
Filmik z drogi - Klik

cdn.
tony montana
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 10971
Dołączył(a): 14.01.2012
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) tony montana » 08.08.2012 14:31

nero napisał(a):
helen napisał(a):A avatar jaki piękny mają :) :) pozdrawiam

Dziękuję :D
Do nowej szaty się trzeba dostosować ;)
My również pozdrawiamy i dalej trzymamy kciuki :!:

cd.

Podczas każdego powrotu do Povlji, pewien odcinek drogi zajmuje nam zdecydowanie za dużo czasu.
Oczywiście jak zwykle to moja wina :D ale ... nie da rady obojętnie przejechać mając takie widoki ;)
Tu, jedyne bezpieczne miejsce od którego to wszystko się zaczyna :mrgreen:

Obrazek


cdn.


ech... usiąść tam sobie teraz spokojnie z Karlovaćko ...
Fatamorgana
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 6244
Dołączył(a): 08.09.2009
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) Fatamorgana » 08.08.2012 15:27

Piękny to widok zaiste i piękne, żyzne ziemie oraz przestrzenie.
Muszę przyznać, że będę trochę zrzynał z krajobrazów...jak tam dotrę.
Czesiek63
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 658
Dołączył(a): 20.07.2009
Re: Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzes

Nieprzeczytany postnapisał(a) Czesiek63 » 08.08.2012 16:44

Obrazek Witam no Nero foty jak zwykle robią wrażenie szczególnie z tym widokiem
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze Relacje z podróży



cron
Brač - Povlja : Wakacje 2011 x2 (czerwiec+sierpień/wrzesień) - strona ...
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019