Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Zemsta za odmowę anulowania rezerwacji...

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
stachan
Koordynator forum
Avatar użytkownika
Posty: 3175
Dołączył(a): 16.02.2014
Zemsta za odmowę anulowania rezerwacji...

Nieprzeczytany postnapisał(a) stachan » 18.04.2023 09:59

Taka historia:

Chińska para rozgniewana odmową anulowania rezerwacji przez gospodarza Airbnb zmarnowała podczas pobytu wodę, prąd i gaz o wartości ponad 1570 USD. Gospodarz skarżył się, że Airbnb odmówił pomocy w rozwiązaniu sprawy i wyjeździe pary z kraju musiał pokryć rachunki.
Para z Chin przebywająca w domu Airbnb w Korei Południowej pozostawiła włączony gaz i odkręcone krany przez 25 dni w ramach zemsty po tym, jak gospodarz odmówił anulowania rezerwacji. Jak donosi NetEase News para zmarnowała 120 ton wody i zostawiła rachunek za wodę i prąd w wysokości 116 USD oraz rachunek za gaz w wysokości około 730 USD. Oprócz rachunków za wodę, prąd i gaz, właściciel obiektu poinformował, że dodatkowych kosztów było 728 USD.
Para zarezerwowała samodzielną willę w Seulu na 25 dni i zapłaciła w całości, nie patrząc na cenę ani nie sprawdzając, gdzie znajduje się nieruchomość w mieście. Kiedy później zdali sobie sprawę, że dom znajduje się na przedmieściach, uznali, że jest to zbyt niewygodne i poprosili o anulowanie rezerwacji. Gospodarz odmówił, ponieważ rezerwacja została już potwierdzona, a płatność dokonana, co najwyraźniej zaakceptowała para. Po przyjeździe para pytała gospodarza, czy w willi są kamery monitorujące...
Po zameldowaniu się w posiadłości para, wciąż wściekła na gospodarza, postanowiła się zemścić, odkręcając wszystkie krany, włączając światła i inne urządzenia elektryczne oraz gaz. Następnie para podróżowała do różnych regionów kraju, wracając do willi co trzy do czterech dni na nie więcej niż pięć minut. Podczas 25-dniowej rezerwacji odwiedzili willę tylko pięć razy. Po wymeldowaniu się pary gospodarz nie zauważył, że coś jest nie tak, dopóki firma gazownicza nie zadzwoniła z zapytaniem o ogromny wzrost zużycia gazu. Wtedy gospodarz dowiedział się, że zużycie mediów podczas pobytu pary było pięciokrotnie większe niż zwykle.
„Zużyli 120 ton wody w ciągu pięciu dni”, powiedział gospodarz, odnosząc się do faktu, że odwiedzili nieruchomość tylko przez pięć dni z 25 dni, które zarezerwowali. Koszty, które wygenerowała mściwa para wyniosły ponad 1570 USD.
Gospodarz próbował uzyskać wsparcie działu obsługi klienta Airbnb, ale dowiedział się, że firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności i przekazano mu, że to sprawa pomiędzy nim a parą. Gospodarz nie mógł się dodzwonić do pary, która wyjechała z kraju i został zmuszona do opłacenia rachunków.


zemsta chińskiej pary.jpg


źródło

Najbardziej to szkoda tej wody :?
marekkowalak
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 2181
Dołączył(a): 13.05.2019

Nieprzeczytany postnapisał(a) marekkowalak » 18.04.2023 13:45

Z jednej strony - sami są sobie winni, skoro nie przeczytali uważnie zasad wynajmu i zapłacili całą kwotę przed sprawdzeniem lokalizacji.

Z drugiej strony - w Airbnb najbardziej wkur... jest właśnie ten brak dokładnej lokalizacji (nie rozumiem, dlaczego oni - jako jedyni - tak robią). Sam niejednokrotnie wolałem rezerwować przez ich konkurencje - właśnie z tego powodu. Byli już za to wielokrotnie krytykowani w różnych krajach - i póki co jak grochem o ścianę.
matizmat
Cromaniak
Posty: 509
Dołączył(a): 28.01.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) matizmat » 20.04.2023 21:38

marekkowalak napisał(a):Z drugiej strony - w Airbnb najbardziej wkur... jest właśnie ten brak dokładnej lokalizacji (nie rozumiem, dlaczego oni - jako jedyni - tak robią).

Nie tylko oni. 3 lata temu rezerwowałem kwaterunek przez Novasol i było podobnie- coś mi nie grały fotki kwatery z podanym adresem- google maps pomogło bardzo. Telefon do biura i okazało się, że faktycznie adres podany na stronie nie zgadza się. Trzeba jednak sprawdzać.
boboo
KONTO ZAWIESZONE
Avatar użytkownika
Posty: 4915
Dołączył(a): 06.08.2014

Nieprzeczytany postnapisał(a) boboo » 21.04.2023 05:41

stachan napisał(a):Najbardziej to szkoda tej wody :?
Ano szkoda,
tym bardziej, że (cała) woda to tylko 0,02% (dwie setne procent) Ziemi.
Ale wciąż wielu wydaje się nie wiedzieć, że atmosfera i hydrosfera nie znają granic, paszportów, wiz...
Na prądy i wiatry embarga nie nałożysz.

Powrót do Rozmowy o turystyce i nie tylko

cron
Zemsta za odmowę anulowania rezerwacji...
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2024 Wszystkie prawa zastrzeżone