Chorwacja Online..........odkryj Chorwację na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków

Ślub cywilny w Chorwacji.

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
michal peplinski
Turysta
Posty: 8
Dołączył(a): 20.12.2005
Ślub cywilny w Chorwacji.

Nieprzeczytany postnapisał(a) michal peplinski » 20.12.2005 10:38

Witam wszystkich forumowiczów!

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w uzyskaniu informacji na temat realnej możliwości zorganizowania ślubu cywilnego w Chorwacji w czerwcu/lipcu 2006?

Planuję z moją narzeczoną pobrać się cywilnie podczas naszego pobytu w Chorwacji. :D

Czy ktos z Was miał może do czynienia z takim ślubem i wie jak zabrać się za jego organizację?

Będę dozgonnie wdzięczny za wszelkie podpowiedzi :-)

Pozdrawiam
Michał
Leon
Rezydent
Posty: 2350
Dołączył(a): 16.03.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) Leon » 20.12.2005 11:23

...witaj Michal
jusz zorganizowale 17 takich slubow w Omisu, Podstrani, Korculi itd..
dla par Pol-Chorwackich ale i dla par z Polski.
Taki slub mozna zorganizowac w Omisu w ciagu kilka dni. Tylko potrzebuje wasze akty urodzin oraz zaszwiadczenia waszego urzendu stanu ciwilnego ze jestescie w stanie wolnim i ze niema rzadnich prawnich prziczin dla ktorich nie mozecie sie pobrac z agranica. Oprucz tego potrzebuje kserokopie paszportow was i swiadkow
espeso
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 512
Dołączył(a): 30.06.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) espeso » 20.12.2005 12:13

Drogi Leonie a może przypadkiem wiesz czy zorganizowanie ślubu kościelnego jest równie możliwe czy to już większy problem?? (cywilny już mam) :)
A może to całkiem nierealne marzenie?
artur
Odkrywca
Posty: 84
Dołączył(a): 11.06.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) artur » 20.12.2005 12:30

wITAM
Dołaczam sie do pytania o slub koscielny z góry dziekuje Leonowi za odpowiec
michal peplinski
Turysta
Posty: 8
Dołączył(a): 20.12.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) michal peplinski » 20.12.2005 15:00

Leon napisał(a):...witaj Michal
jusz zorganizowale 17 takich slubow w Omisu, Podstrani, Korculi itd..
dla par Pol-Chorwackich ale i dla par z Polski.
Taki slub mozna zorganizowac w Omisu w ciagu kilka dni. Tylko potrzebuje wasze akty urodzin oraz zaszwiadczenia waszego urzendu stanu ciwilnego ze jestescie w stanie wolnim i ze niema rzadnich prawnich prziczin dla ktorich nie mozecie sie pobrac z agranica. Oprucz tego potrzebuje kserokopie paszportow was i swiadkow


Dziękuję Ci bardzo za informacje Leon! :D

Mam jeszcze parę pytań:
1) Czy można wziąć urzędników za świadków - będę jechał do Chorwacji tylko z moja narzeczoną :)

2) Ile kosztuje taki ślub cywilny i czy trzeba zatrudniać tłumacza przysięgłego?

3) Czy zaświadczenia z polskich urzędów trzeba tłumaczyć na chorwacki?

Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam
Michał
aneta_jacek
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 1065
Dołączył(a): 05.07.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) aneta_jacek » 20.12.2005 17:46

A jak nic z tego nie wyjdzie ze wzgledu na za duże problemy organizacyjne - zawsze można przynajmniej jechać w podróż poślubną po Chorwacji ;))). Ten wariant tez jest cudowny :).
Byłam tak to wiem jak jest super ..... zabierasz kase z wesela .... jadasz po knajpach i nie interesujesz się jednym euro w prawo czy w lewo, przebierasz w pierwszym sorcie kwater bo nie wypada przeciez mieszkać inaczej jak z dużym łóżkiem :))) Potem wycieczka statkiem i jest ..... wspaniale :)
Leon
Rezydent
Posty: 2350
Dołączył(a): 16.03.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) Leon » 20.12.2005 22:33

Szwiatkowie moga bic chorwaci ale nie urzednici z urzendu stanu ciwilnego.
Papiery ja tlumacze na chorwacki oraz jestem tlumaczem na ceremonii
Czyli tlumacz jest potrzebni
Koszt w zaleznosci od miejscowosci cca 200Euro
michal peplinski
Turysta
Posty: 8
Dołączył(a): 20.12.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) michal peplinski » 22.12.2005 14:45

Leon napisał(a):Szwiatkowie moga bic chorwaci ale nie urzednici z urzendu stanu ciwilnego.
Papiery ja tlumacze na chorwacki oraz jestem tlumaczem na ceremonii
Czyli tlumacz jest potrzebni
Koszt w zaleznosci od miejscowosci cca 200Euro


Leonie,

czy bylbys w stanie zorganizowac taki slub dla mnie w czerwcu lub lipcu 2006 w Splicie?

Jezeli tak, to jaki bylby calkowity koszt takiego slubu (z Twoim honorarium)? Mam na mysli sam slub cywilny + wszelkie oplaty?

Pozdrawiam
Michal
saturn3
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 636
Dołączył(a): 02.06.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) saturn3 » 29.12.2005 09:20

Witajcie :lol:
rzadko juz wpadam na forum ,ale sledze od czasu do czasu co sie tu dzieje i musz e przyznac ,ze przeczytawszy post michala szczęka mi opadła :lol: :lol: :lol:
zajebisty pomysl ! aż załuje , że ja juz tych ......lat po śłubie :lol: :lol: :lol:
pozdrawiam S3
Leon
Rezydent
Posty: 2350
Dołączył(a): 16.03.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) Leon » 29.12.2005 09:46

...Michal W nowim roku napisz do mnie na e-mail i ci wszistko opisze. Leon
Mithrandir
Autostopowicz
Posty: 1
Dołączył(a): 03.01.2006

Nieprzeczytany postnapisał(a) Mithrandir » 03.01.2006 22:25

Drogi Leonie!
Podobnie jak Michał, mam zamiar wziąć ze swoją narzeczoną ślub cywilny w Chorwacji w tym roku (najprawdopodobniej w sierpniu). I zastanawiam sie nad skorzystaniem z twojej pomocy...
Jeżeli chciałbyś mi pomóc to zapraszam na maila adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
pozdrawiam
michal peplinski
Turysta
Posty: 8
Dołączył(a): 20.12.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) michal peplinski » 04.01.2006 11:51

Leon napisał(a):...Michal W nowim roku napisz do mnie na e-mail i ci wszistko opisze. Leon


Czesc Leon!

Skontaktuj sie ze mna na maila: adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl

Ja probowalem wyslac Tobie maila, ale otrzymalem informacje, ze mail nie dotarl do Ciebie!

Prosze o kontakt.

Dziekuje i pozdrawiam
Michal
michal peplinski
Turysta
Posty: 8
Dołączył(a): 20.12.2005

Nieprzeczytany postnapisał(a) michal peplinski » 09.01.2006 09:52

Mithrandir napisał(a):Drogi Leonie!
Podobnie jak Michał, mam zamiar wziąć ze swoją narzeczoną ślub cywilny w Chorwacji w tym roku (najprawdopodobniej w sierpniu). I zastanawiam sie nad skorzystaniem z twojej pomocy...
Jeżeli chciałbyś mi pomóc to zapraszam na maila adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
pozdrawiam


Cześć Mithrandir!

Czy wybrałeś juz może miejscowość, w której chcesz wziąć ślub ze swoją narzeczoną?

Pozdrawiam
Michał
Iwonaq
Autostopowicz
Posty: 1
Dołączył(a): 08.04.2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) Iwonaq » 08.04.2009 15:49

Witaj Leonie,
Jestem ciekawa, czy temat nadal jest aktualny.
Jestem zainteresowana zorganizowaniem ślubu cywilnego w Chorwacji - najchętniej na jachcie.
Jeśli mógłbyś mi pomóc skontaktuj się proszę ze mną mailowo: adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl

Pozdrawiam
Iwona
ewutka
Croentuzjasta
Avatar użytkownika
Posty: 141
Dołączył(a): 06.08.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) ewutka » 15.04.2009 14:52

Nie ukrywam, że od jakiegoś czasu usiłuję skontaktować się z Leonem w tej sprawie i niestety nie mam sukcesu. Może ten temat Leon zauważy i jakoś się odezwie. Dołączam się więc do prośby. Leonie jeżeli mógłbyś, bardzo Cię proszę o kontakt na mail: adres e-mail widoczny tylko dla zalogowanych na cro.pl
Będę niezmiernie wdzięczna.
Pozdrav 8)
Następna strona

Powrót do Rozmowy o turystyce i nie tylko


  • Podobne tematy
    Ostatni post

cron
Ślub cywilny w Chorwacji.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Serwis Cro.pl Chorwacja Online wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja serwisu Cro.pl Chorwacja Online nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

chorwacja online - cro.pl 1999-2019