Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

ryby chorwackie

Piaszczyste plaże? To w Chorwacji jednak rzadkość. Ale może są tacy, którzy chcą podzielić się z innymi swoją wiedzą na ten temat. Potrzebujesz łagodnego zejścia do morza? A może lubisz nurkować czy wędkować? Chcesz wypożyczyć łódkę i poznać Chorwację od strony morza? Albo masz skuter wodny i chcesz go zabrać?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
peja
ryby chorwackie

Nieprzeczytany postnapisał(a) peja » 04.09.2003 21:32

Witam!
Wkrótce wybieram się na rejs do Chorwacji i chce ze soba zabrać wędkę. Nie mam zbyt wiele doświadczenia jeśli chodzi o wędkowanie na tamtych wodach a po tym co znalazłam na tej liście dowiaduję się że nie wszystko jest jadalne i bezpieczne. Można prosić o poradę oraz podanie tytułów i autorów książek wartych polecenia w których można znaleźć zdjęcia i opisy, np. atlasu ryb śródziemnomorkich lub przewodnika dla wędkujących w Adriatyku. :D Szukałam i w sieci i w księgarniach -bez skutku.
Dziękuję za pomoc!
Kasia
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 04.09.2003 23:08

Witaj Kasia,
niestety nie znam gatunków ryb i nie mogę Ci pomóc w tym zakresie, ale jedno Ci powiem. Widząc ceny dań rybnych w restauracjach - używaj tej wędki jak najczęściej :lol: :lol:
SNIPER
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 675
Dołączył(a): 24.06.2002

Nieprzeczytany postnapisał(a) SNIPER » 04.09.2003 23:19

Cześć Kasiu.
Leon się tu już wypowiadał na temat ryb tutaj (to jego praca też).
Jesli poszukasz w wyszukiware forum to znajdziesz.
Ale wniosek jeden: im mniej kolorowe tym lepiej 8O
Ja akurat złapałem ta kolorową, ale nie ukłułem się :)
A zawsze możesz kupić je na rybnym targu. 1kg Sardeli to 20Kn, czyli 15ł.
Powodzenia :!:
8)
SNIPER
Cromaniak
Avatar użytkownika
Posty: 675
Dołączył(a): 24.06.2002