Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Rogoźnica po raz pierwszy

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
bouli1978
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 70
Dołączył(a): 09.02.2013
Rogoźnica po raz pierwszy

Nieprzeczytany postnapisał(a) bouli1978 » 25.02.2013 21:35

Witam
Wybieram się w tym roku po raz pierwszy do Chorwacji. Mamy zarezerwowany apartament w Rogoźnicy. Jeśli ktoś tam był to proszę napisać gdzie warto zjeść, co zobaczyć i co tylko chcecie, bo chociaż przeglądam codziennie forum to nadal jestem ogromnie zielony.
Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 25.02.2013 21:38

Na temat Rogoźnicy akurat jest tutaj mnóstwo informacji...
rogoznica-czy-primosten-t35595.html
...i wiele, wiele innych...
bouli1978
Odkrywca
Avatar użytkownika
Posty: 70
Dołączył(a): 09.02.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) bouli1978 » 25.02.2013 21:42

no ale może niektórzy napiszą jeszcze raz, a ja im mogę opowiedzieć o Hajduszoboszlo w Węgrzech.
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 25.02.2013 21:53

jogi125
Odkrywca
Posty: 107
Dołączył(a): 25.02.2013

Nieprzeczytany postnapisał(a) jogi125 » 26.02.2013 20:56

gdzie znajduje się konoba'' U Toniego '' i jak jest nazwa knajpki ''u Luki ''
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 26.02.2013 22:20

jogi125 napisał(a):gdzie znajduje się konoba'' U Toniego '' i jak jest nazwa knajpki ''u Luki ''

Konoba u Toniego to dawna knajpka u Luki bo Toni przejął lokal od Luki... :wink: