Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Połowy w Chorwacji

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
slavek
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 14
Dołączył(a): 24.03.2004
Połowy w Chorwacji

Nieprzeczytany postnapisał(a) slavek » 27.05.2004 15:49

Bardzo proszę o porady <gdyż jestem zupełnym amatorem w tej materii>
jak złapać wielką rybę w Chorwacji i jaki sprzęt ze sobą zabrać !
Będę wdziczny za wszelkie porady .<Zaznaczam ,że żadnego sprzętu nie posiadam , a nie chcę kupować nic kosztownego >
Pozdrawiam .Slavek
antek
Cromaniak
Posty: 1031
Dołączył(a): 21.05.2004

Nieprzeczytany postnapisał(a) antek » 27.05.2004 15:55

No cóż...jeśli nie posiadasz żadnego sprzetu a marzysz o wieeelkiej rybie , więc może lepiej iść wieczorkiem na kolacyjkę i zamówic podwójną porcję rybeczki?????:)
slavek
Turysta
Avatar użytkownika
Posty: 14
Dołączył(a): 24.03.2004
połowy w Chorwacji

Nieprzeczytany postnapisał(a) slavek » 27.05.2004 16:07

Antek - wszystko ładnie pięknie ale pociąga mnie to zmaganie ze zwierzyną? niepewność czy wezmie czy nie itd . A sprzęt kupić chcę niedrogi < ....dla sport.....> Pozdrawiam
ps. a do knajpy pójdę swoją drogą oczywiście wieczorkiem :)


antek napisał(a):No cóż...jeśli nie posiadasz żadnego sprzetu a marzysz o


wieeelkiej rybie , więc może lepiej iść wieczorkiem na kolacyjkę i zamówic podwójną porcję rybeczki?????:)
jarek21
Podróżnik
Posty: 26
Dołączył(a): 24.07.2003

Nieprzeczytany postnapisał(a) jarek21 » 09.06.2004 20:54