Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Pisak proszę o pomoc wyjazd już 16.06.

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
michalek_101
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) michalek_101 » 27.05.2011 08:14

Witam siedzę i studiuję forum od kilku miesięcy i zdecydowaliśmy,że jedziemy 16.06. w trzy osoby do Pisaka.Proszę o wszelkie informacje na temat tej miejscowości.Jak jest z tym słońcem czy zachodzi tak szybko jak w Marusici ? czy można gdzieś wyjść wieczorem (jakieś piwo,pizza i.t.d.) jak z plażami (interesują nas ładne małe bez tłumów ) a może ktoś zna jakieś ładne blisko morza i dobrej cenie apartamenty ? A i może ktoś ma jakieś ładne zdjęcia to bardzo proszę o wstawienie.Co można zwiedzić ,gdzie się wybrać tak w promieniu 50-60 km. od Pisaka .Za wszelkie informacje wielkie dzięki :)
Vjetar
Legenda

Nieprzeczytany postnapisał(a) Vjetar » 27.05.2011 08:16

michalek_101
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) michalek_101 » 27.05.2011 08:26

Jacek S napisał(a):http://cro.pl/forum/search.php?mode=results

Dzięki za pomoc ale ja już to wszystko czytałem :D i chcę więcej i więcej ...
kato
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) kato » 27.05.2011 08:30

Byłem w Marusici we wrześniu i nie narzekałem na szybko zapadające ciemności.

Wręcz odwrotnie. Gdy robiło się trochę chłodniej, a słonko znikało za Braciem...
Z Pisaka nie mam wielu fotek, ale forum/viewtopic.php?t=25839&highlight=

W czerwcu na pewno nie zabraknie ci długiego dnia :)
Kasieńka
Odkrywca

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kasieńka » 27.05.2011 10:26